۴۰دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان کرمانشاه تاسیس می‌شود

کرمانشاه - ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با اشاره به ایجاد ۴۰ دفتر پیشخوان جدید در استان کرمانشاه، گفت: دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی هم می‌توانند تا پایان شهریور امسال، درخواست تمدید پروانه خود را به کارگروه ارسال کنند.

«شهریار بهنیا» روز پنجشنبه در جلسه کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت با اشاره به ایجاد دفاتر پیشخوان جدید و مهلت تمدید دارندگان پروانه دفاتر تا پایان شهریورماه سال جاری، افزود: تمدید این مهلت زمانی، به منظور کمک به حفظ اشتغال دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی است.

وی تصریح کرد: باتوجه به برون‌سپاری خدمات برخی از دستگاه‌های دولتی و خصوصی و افزایش مراجعات مردم به دفاتر پیشخوان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش ضروری و رعایت دستورالعمل‌های ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان برای حفظ سلامتی کارکنان دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و مراجعه کنندگان به این دفاتر ضروری است.

بهنیا با اشاره به طولانی‌تر شدن فرآیند برخی از خدمات دولتی و افزایش تردد مکرر مردم به دفاتر پیشخوان، افزود: برای دریافت خدمات از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت، دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی کارگروه اقدام کنند تا با توجه به شرایط کرونایی در مراجعات مردم به دفاتر پیشخوان خدمات دولت برنامه‌ریزی و مدیریت لازم انجام شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در ادامه گفت: هماهنگی لازم بین دستگاه‌های اجرایی و کارگروه دفاتر پیشخوان می‌تواند از ازدحام مراجعه کنندگان در دفاتر جلوگیری و آن را به راحتی مدیریت کند.

براساس این گزارش، جلسه کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت به صورت ویدئوکنفرانسی به ریاست شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه و جواد هوشمند رییس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان و دیگر اعضای کارگروه در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه برگزار شد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۲ هزار و ۵۹۵ روستا و ۳۴ شهر دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =