معرفی برگزیدگان پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی

تهران _ ایرنا _ مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزیدگان پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی را معرفی کرد.

هیئت داوران دومین دوره پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی در بیانیه خود مهمترین شاخص‌های انتخاب تولیدکنندگان برگزیده را «میزان ارتباط با محورهای تعیین شده در فراخوان تولید و نشر محتوا، خلاقیت در تولید محتوا، رعایت اصول طراحی محتوا، سناریو و محتوای پیام و اصول زیباشناسی» اعلام کرده است.  همچنین مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب ناشران برگزیده، تعداد محتواهای منتشر شده در رسانه، میزان بازدید مخاطبان از محتواها و کیفیت انتشار محتوا عنوان شده است.
براساس اعلام روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، اسامی آثار و برگزیدگان پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی بر اساس بررسی آثار تولید و منتشر شده در ماه های اردیبهشت و خرداد به این شرح است:
الف ـ تولیدکنندگان محتوا:
۱ـ اثر «تاثیر شیوع کرونا بر کسب و کارهای فرهنگی» تولید شده توسط معاونت سیاستگذاری و اعتبار بخشی فناوری اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات ایران
۲ـ نماهنگ «امام رضا علیه السلام» تولید شده توسط مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی
۳ـ ویدئوی «ملکوت آرامش با حضور ساعد باقری» اثر خبرگزاری قرآنی ایران
۴ـ اثر «چگونه از خود مراقبت کنیم» تولید شده توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
۵ـ اثر «کرونا کار خودشونه» تولید شده توسط مصطفی احمدزاده حشمتی
ب ـ بسترهای انتشار دهنده:
۱ـ اپلیکیشن چارخونه با مدیریت سعید رسول اف
۲ـ خبرگزاری تابناک با مدیر مسئولی محمدصادق عرب
۳ـ سُرنا خبر با مدیر مسئولی مریم محمدپور
۴ـ رسانه بر خط مجازیست با مدیر مسئولی حسن میثمی.

جوایز تولیدکنندگان محتواهای برگزیده، ۲۰ میلیون ریال و جوایز ناشران برگزیده ۳۰ میلیون ریال است.
به گزارش ایرنا، پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی توسط مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در ماه های اردیبهشت و خرداد امسال نسبت به تولید و نشر محتوا با موضوعات کرونا و پساکرونا، سواد رسانه ای و مناسبت های ایام ماه مبارک رمضان اقدام کرده بودند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =