۲۵۰ جایگاه حمل و نقل عمومی با طراحی نوین شهری در کرمان احداث می‌شود

کرمان - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان با اشاره به اقدامات در خصوص تحول زیرساختی این شهر گفت: ۲۵۰ جایگاه حمل و نقل عمومی با طراحی نوین شهری به‌زودی در کرمان احداث می‌شود.

هادی خدادادی شبانگاه سه‌شنبه در جمع رسانه‌ها با اشاره به فرسودگی برخی جایگاه‌های اتوبوسرانی شهری کرمان افزود: شهرداری برنامه‌ریزی لازم برای احداث جایگاه‌های اتوبوس را با ساختار و طراحی نوین، در شهر اجرا و نصب می‌کند.

وی اظهار داشت: هم‌اینک طراحی جدید این جایگاه‌ها انجام شده و با جذب سرمایه‌گذار و عقد قرارداد، این اقدام را به‌سرعت به سرانجام می‌رسانیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ادامه داد: جایگاه‌های جدید حمل و نقل عمومی کرمان به‌منظور بهره‌برداری از تبلیغات محیطی به مدت یک یا ۲ سال در اختیار سرمایه‌گذار قرار خواهد گرفت و پس از پایان قرارداد، به شهرداری برگشت داده می‌شود.

وی گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند پس از انتشار فراخوان ازسوی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری، شرایط را بررسی و در این زمینه مشارکت کنند.

خدادادی همچنین از بازسازی ناوگان اتوبوسرانی در شهر کرمان خبر داد و افزود: به دستور شهردار کرمان، بازسازی اتوبوس‌های فرسوده آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که این مهم تا ۶‌ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha