دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در پرسش مهر رییس جمهوری درخشیدند 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه دانش آموز مقطع تحصیلی متوسطه دوم و پنج معلم این استان در بیستمین دوره پرسش مهر رییس جمهوری خوش درخشیده و توانستند هشت رتبه ملی کسب کنند. 

هادی زارع پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیستمین دوره پرسش مهر رییس جمهوری در سه بخش معلمان، دانش آموزان و خانواده ها در کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 

وی افزود: در بخش معلمان ایمان قمبری در رشته فیلم کوتاه داستانی از دبستان فرهنگیان دهدشت اول شد، سهیلا باقرزاده، شهین کریمی و فاطمه زبیدی در رشته سرود تلفیقی از دبیرستان ام البنین (س) دوگنبدان رتبه سوم را کسب کردند و محمد شاکری نیز در رشته هنرهای تجسمی از کانون فرهنگی، تربیتی بهمئی رتبه سوم را به دست آورد. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بخش دانش آموزان احمد اشرافی فرد در رشته وبلاگ نویسی از دبیرستان شاهد دهدشت اول شد، فروغ فولادی وند در رشته وبلاگ نویسی از دبیرستان کوثر دوگنبدان رتبه دوم را کسب کرد و فاطمه فریدونی نیز در رشته  هنرهای تجسمی از هنرستان هنرهای زیبای یاسوج رتبه سوم را به دست آورد. 

زارع پور عنوان کرد: ۳۰۰ اثر از ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه استانی بیستمین دوره پرسش مهر رییس  جمهوری ارسال شد که از این تعداد ۴۱ مورد به مرحله کشوری راه یافت. 

وی ابراز داشت: سؤال بیستمین دوره پرسش مهر رییس جمهوری از دانش ‌آموزان کشور این بود که آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا این محیط شاداب ‌تر، دلپذیرتر و امن ‌تر باشد و آن را  بیشتر دوست داشته باشید. 

تعداد دانش آموزان پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ افزون بر ۱۶۱ هزار  نفر بود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha