عوامل درگیری مسلحانه در یاسوج دستگیر شدند

یاسوج- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹ نفر از افراد شرکت کننده در درگیری مسلحانه در شهر یاسوج شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ً سعید بالش زر ًروز دوشنبه در این باره اظهار داشت: در پی درگیری مسلحانه منجر به قتل در شهر یاسوج موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد که درگیری مسلحانه به دلیل اختلافات قبلی به وقوع پیوسته است.

رییس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حین درگیری مسلحانه شخصی که با خودروی پراید از مسیر خیابان در حال تردد بوده به وسیله سلاح گرم توسط منازعان به قتل رسید.

سرهنگ بالش زر عنوان کرد: به دلیل حساسیت موضوع با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان و با تعامل و همکاری بسیار خوب دستگاه قضایی از ادامه درگیری قومی و قبیله‌ای و ایجاد تنش و ناامنی در سطح شهر جلوگیری شد.

وی ابراز داشت: ماموران آگاهی طی چندین مرحله عملیات ضربتی و منسجم تعداد ۹ نفر از منازعان و افراد شرکت کننده در درگیری مسلحانه به خصوص  چند نفر از افراد دخیل در قتل را دستگیر کردند.

سرهنگ بالش زر افزود: تعداد دو قبضه سلاح ساچمه‌زنی از نوع وینچستر و دولول شکاری از متهمان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که عده‌ای هنجارشکن نظم و امنیت عمومی را خدشه‌دار کنند و با این دسته از جرایم به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی و روانه زندان شدند و پیگیری لازم جهت دستگیری سایر متهمان پرونده در دستور کار قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha