۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 2151
کد خبر: 83860806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۸۰ هزار بسته حمایتی در کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد

یاسوج- ایرنا- دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمدگفت: در مرحله دوم رزمایش احسان و همدلی که از هفته گذشته آغاز شده است بیش از ۸۰ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان این استان توزیع می‌شود.

ابوذر صناعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته گذشته بیش از ۴۰ هزار بسته حمایتی بین قشرهای کمتر برخوردار و آسیب دیده از کرونا در حاشیه شهرهای یاسوج، دوگنبدن، دهدشت، چرام و سی سخت توزیع شد.
وی ابیان کرد: ۴۰ هزار بسته دیگر نیز تا پایان تابستان در سایر شهرهای استان بین آسیب دیدگان توزیع می‌شود.
صناعی اظهار کرد: در مرحله اول رزمایش همدلی و احسان بیش از ۲۵ هزار بسته معیشتی (ماکارونی، روغن، بسته‌های پروتئینی، برنج و مرغ) بین صاحبان مشاغل آسیب دیده و خانواده‌های نیازمند استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

بعد از شیوع ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱۲۰ هزار بسته معیشتی از سوی نهادها و دستگاه های مختلف در قالب طرح رزمایش همدلی و احسان بین افراد نیازمند و کسانی که کسب و کارشان به علت ویروس کرونا نعطیل شده بود،توزیع شد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲۷۳ هزار و ۶۵۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۰۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۴ هزار و ۱۸۸ نفر رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha