خدمات مراکز اقامتی و آبدرمانی‌های سرعین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دایر است

اردبیل - ایرنا - رییس جامعه هتلداران و مراکز اقامتی استان اردبیل از ارائه خدمات تمام مراکز اقامتی و هتل‌ها و آب‌درمانی‌های سرعین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به گردشگران خبر داد.

جعفر بذری روز شنبه اظهارداشت: تمام پروتکل‌های بهداشتی از جمله توزیع ماسک و بسته‌های بهداشتی موردنیاز در مراکز اقامتی رعایت شده و ضدعفونی  و رعایت فاصله زمانی و اجتماعی در ارائه خدمات انجام می‌شود و این مراکز هر روز ضدعفونی شده و تمام کارکنان مراکز موکلف به پوشیدن ماسک و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی هستند.

بذری از تشدید نظارت بر هتل‌ها ومراکز اقامتی و آب‌درمانی‌ها خبر داد و گفت: با مراکزی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند توسط دستگاه های مربوطه برخورد و حتی مراکز متخلف پلمب می‌شود.

او سلامت مردم و گردشگران را خط قرمز فعالان صنعت گردشگری استان اردبیل دانست و تشریح کرد: تمام خدمات مراکز اقامتی و هتل‌ها و آب‌درمانی‌ها با الزامات و پروتکل‌های بهداشتی ارائه می‌شود.

وی همچنین از ارائه تخفیف‌های ۵۰ درصدی مراکز اقامتی استان برای استفاده از خدمات هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل برای گردشگران داخلی خبر داد.

سرعین واقع در ۲۵ کیلومتری غرب اردبیل در دامنه کوه ۴۸۱۱ متری سبلان با داشتن ده‌ها استخر و چشمه آب معدنی سرد و گرم ، حمام‌های طبیعی، مناظر و چشم‌اندازهای زیبا ، آب و هوای دلپذیر ، باغ‌های مصفا ، هتل‌ها و مراکز تفریحی و اقامتی مجهز ، پیست اسکی آلوارس و سایر جاذبه‌ها به عنوان یک مجموعه سیاحتی نه تنها در استان اردبیل بلکه در ایران و حتی بعضی کشورهای جهان مطرح است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha