۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۷
کد خبر: 83858526
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آتش‌سوزی در بازار کفاش‌های تهران مهار شد

۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۷
کد خبر: 83858526
آتش‌سوزی در بازار کفاش‌های تهران مهار شد

تهران_ ایرنا_ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار آتش سوزی در یک مجتمع تجاری بازار کفاش‌ها خبر داد.

سید جلال ملکی روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۰:۲۰ امروز حادثه آتش سوزی در یک مجتمع تجاری عرضه کیف و کفاش در بازار تهران، محدوده بازار کفاش ها، بازار سید ولی به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد یک ساختمان سه طبقه با کاربری تولید کفش که حجم زیادی از کفش ها و مواد اولیه تولید کفش در این ساختمان انبار شده بود.

ملکی ادامه داد: روی پشت بام این ساختمان انباری هایی وجود داشت که در یکی از این انباری ها که با وسایل نامناسب و ناایمن مانند ایرانیت ساخته شده بود و ۱۵۰ متر نیز وسعت داشت دچار آتش سوزی شده بود.  

وی خاطرنشان کرد: آتش کاملا شعله ور و از آنجا که این انباری روی پشت بام دود حاصل از آن به آسمان متصاعد شده و از فواصل دور نیز قابل مشاهده بود.

به گفته وی؛ این دود از طریق دریچه روشنایی ساختمان و رایزرها به بخش های پایینی ساختمان نیز سرایت کرده بود که آتش نشانان با حضور به موقع در محل حادثه به سرعت عملیات را آغاز کردند و آتش را تحت کنترل درآوردند.  

ملکی خاطرنشان کرد: هم اکنون این حریق کاملا مهار شده و آتش نشانان مشغول تخلیه دود و لکه گیری هستند.

به گفته وی؛ در این حادثه بفردی آسیب نرسید و علت این حادثه پس از پایان عملیات با حضور کارشناسان آتش نشانی بررسی می شود.

سخنگوی آتش نشانی خاطرنشان کرد:‌ عملیات در بازار تهران به اتمام رسید و یک آتش نشان بدلیل دود گرفتکی توسط عوامل اورژانس روانه بیمارستان شد.

همچنین رییس مرکز اورژانس تهران روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: با اعلام این حادثه تکنسین های اورژانس به همراه ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

پیمان صابریان افزود: تا پایان عملیات تکنسین های اورژانس در محل حضور دارند اما این آتش سوزی مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha