۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 2209
کد خبر: 83858016
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یاسوج میزبان جشنواره استانی فیلم مقاومت و سلامت است 

یاسوج- ایرنا- رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج مرکز این استان ۱۵ مردادماه ۱۳۹۹ و به مدت ۲ روز میزبان جشنواره استانی فیلم مقاومت و سلامت است. 

محمدشریف اسلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره با همکاری و مشارکت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار خواهد شد.  

وی افزود: برگزاری این جشنواره فرصتی مهم برای کمک به شکوفایی هر چه بیشتر استعدادها و توانمندی های هنرمندان فیلمساز کهگیلویه و بویراحمد است. 

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسؤولان این نهاد در سال های اخیر تلاش هایی ارزنده برای ترویج و جریان سازی هنر انقلابی و اسلامی انجام داده اند. 

اسلامی عنوان کرد: تاکنون تعدادی اثر هنری ارزشمند با محوریت هنر انقلابی و اسلامی در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تولید و عرضه شده و برخی از آنها نیز توانسته اند در عرصه ملی بدرخشند. 

وی ابراز داشت: برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری با موضوع دفاع مقدس، ایثار و شهادت جزو مهمترین اولویت های کاری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است. 

اسلامی گفت: تمامی ظرفیت های حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری مطلوب جشنواره استانی فیلم مقاومت و سلامت به کار گرفته می شود. 

وی اظهار داشت: فراخوان و جزئیات کامل این جشنواره به زودی از سوی سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد اعلام می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha