بخش کرمانشاه‌شناسی و آثار بومی کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه به روز شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از به‌روزرسانی بخش «کرمانشاه شناسی و آثار بومی» کتابخانه عمومی امیرکبیر و فراخوان برای دریافت آثار نویسندگان بومی خبر داد.

«معصومه حسنی‌خونسار» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور ارتقای بخش کرمانشاه شناسی و نویسندگان بومی تعداد ۵۰ جلد از آثار نویسندگان بومی به این در کتابخانه عمومی امیرکبیر اضافه شد.

وی ادامه داد: در آثار جدید کتاب‌هایی از نویسندگان کرمانشاهی از جمله شهید آیت الله اشرفی اصفهانی، مهناز فتاحی، علی لیمویی، فرشید یوسفی، برومند اعظمی پور، محمدخیاط زنجانی، میرزا شریف آزادی، اسماعیل زرعی، جلیل آهنگر نژاد، علی سهامی، منصور یاقوتی، ولی فولادی منصوری و سایر نویسندگان بومی به چشم می‌خورد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از عموم نویسندگان و ناشران و اهل قلم دعوت کرد تا در صورت تمایل با اهدای آثار خود به این بخش بستر مناسبی برای شناخت و معرفی آثار خود و نیز آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با نویسندگان بومی را فراهم آورند.

حسنی خونسار، همچنین گفت: تلاش کرده ایم در حد امکانات و بودجه موجود آثار نویسندگان را خریداری کنیم ولی با توجه به محدودیت‌ها، تقاضا داریم خود نویسندگان و ناشران و اهالی قلم هم ما را در این رسالت بزرگ فرهنگی یاری نمایند.

وی اعلام کرد: نویسندگان می توانند برای ارسال یا اهدا آثار خود به این اداره کل با کارشناس منابع از طریق شماره تلفن ۳۸۲۱۴۹۳۴تماس بگیرند.

استان کرمانشاه ۱۰۶ کتابخانه عمومی با حدود یک میلیون جلد کتاب دارد و بیش از ۷۲ هزار نفر از جمعیت استان نیز اکنون عضو این کتابخانه ها هستند.