۲۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 83850499
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخلیه پسماند عفونی در نزدیکی یک روستای آبادان

۲۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۱۷
کد خبر: 83850499
تخلیه پسماند عفونی در نزدیکی یک روستای آبادان

آبادان - ایرنا - رییس مرکز بهداشت آبادان درباره رهاسازی پسماند عفونی در نزدیکی یکی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان گفت: بر اساس بررسی انجام شده پسماندها و اسناد رهاسازی شده در محدوده روستای مدن مربوط به یکی از مراکز آزمایشگاهی است.

نجمه سیدآقامیری جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: اسناد رهاسازی شده مربوط به اوایل زمستان و قبل از فراگیری کرونا است و علت رهاسازی آنها قبل از امحا در حال بررسی است.

وی اظهار داشت:بر اساس قانون زباله‌های بیمارستانی باید قبل از انتقال به گودزباله امحا و پس از آن بر اساس اصول بهداشتی به گودزباله منتقل و دفن ‌شوند که این پروتکل هم اکنون در مراکزدرمانی آزمایشگاه آبادان اجرا می شوند.

سیدآقامیری گفت: با افراد خاطی دراین زمینه ، برابر قانون برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان  نیز دراین باره گفت : عاملان رها سازی پسماند عفونی در نزدیکی یکی از روستاهای بخش مرکزی آبادان شناسایی و مورد پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان بیژن ربیعی اظهار داشت: با پیگیری و بازدید کارشناسان مسوول فرمانداری آبادان و اداره محیط زیست این شهر در بامداد امروز جمعه از محل گزارش شده ،ضمن تایید مساله رهاسازی پسماند عفونی در این منطقه، عاملان و پیمانکار مربوطه نیز شناسایی شدند.

وی افزود: به زودی از سوی اداره محیط زیست آبادان علیه این متخلفان اقامه دعوا می‌شود و پرونده مربوطه از طریق مراجع قضایی دنبال خواهد شد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: رعایت بهداشت عمومی با هدف تامین سلامت مردم ،وظیفه‌ای است که بر عهده همه ما است، خودداری از رهاسازی زباله‌های عفونی در سطح شهرستان نیز از مواردی است که بارها در نشست‌های شورای سلامت شهرستان بر آن تاکید شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha