۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۹:۱۳
کد خبرنگار: 1795
کد خبر: 83850115
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: شغل دوم زیبنده معلمان نیست

۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۹:۱۳
کد خبر: 83850115
نماینده مجلس: شغل دوم زیبنده معلمان نیست

کرج –ایرنا- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان درمجلس شورای اسلامی گفت: داشتن شغل دوم زیبنده معلمان نیست لذا معلمان از نظر معیشتی باید به گونه ای تامین شوند که دیگر نیاز به داشتن شغل دوم نداشته باشند.

علی حدادی روزپنجشنبه درنشست شورای آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه باید به معیشت فرهنگیان و معلمان درجامعه توجه جدی شود، اظهار داشت:  معیشت این قشر نباید همراه با دغدغه باشد.

وی خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین مهمترین حرکتی است که به زیرساخت‌ها درآموزش و پرورش توجه کرده است، اگر بخواهیم اهداف نظام جمهوری اسلامی به ثمر برسد باید نسبت به اجرای سند تحول بنیادین توجه کنیم .

وی عملیاتی شدن این سند مهم را در حوزه آموزش و پرورش منوط به ایجاد زیرساخت‌های لازم دربخش نرم افزاری و سخت افزاری دراین حوزه دانست.

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش ضمن توجه به معیشت معلمان باید درموضوع سرانه‌ها هم دقت شود، اضافه کرد: یکی از مشکلات مدیران مدارس ما دغدغه سرانه‌هاست که چگونه باید تامین شود.

حدادی تصریح کرد: درشورای برنامه ریزی و توسعه استان باید توجه ویژه‌ای به اعتبار و بودجه آموزش و پرورش شود.

وی در ادامه به ظرفیت‌های قانونی برای بهبود اوضاع آموزش و پرورش اشاره وعنوان کرد: دراین بخش اگر نیاز باشد می‌توان قوانینی را حذف، اصلاح و یا قوانین جدیدی درمجلس برای این حوزه مهم تصویب شود.

این نماینده مجلس گفت: آموزش و پرورش دربخش زیرساخت‌های ارتباطی لازم نیاز به پشتیبانی دارد زیرا در بخش‌هایی از استان با مشکلات ارتباطی مواجه هستیم به گونه ای که شهرستان نظرآباد ۳۱ هزار دانش‌آموز دارد که  ۲۸۰۰ نفراز این دانش آموزان به اینترنت دسترسی ندارند.

وی یادآورشد: برخی از مدارس حوزه انتخابیه ام فرسوده است و به تخریب و بازسازی نیاز دارد لذا در بودجه باید به این موضوع و کمبود مدارس به خصوص در شهر جدید هشتگرد که مهاجرت زیادی دارد توجه شود.

حدادی تاکید کرد: آموزش و پرورش بخش چهارباغ نیزبا مشکلات شدیدی روبروست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha