۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 2146
کد خبر: 83849539
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگاه الکترولیز نمک طعام در ثلاث باباجانی نصب شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیر امور آب و فاضلاب ثلاث باباجانی از نصب دستگاه الکترولیز نمک طعام در مخزن آب شرب شهر تازه آباد ثلاث باباجانی خبر داد و گفت: برای خرید این دستگاه چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

«صباح کاکایی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در راستای تامین آب شرب و با کیفیت ۶ هزار و ۴۰۰ مشترک شهر تازه آباد و روستاهای قلقله، کانی بی خیره، کانی دانیال، زیارت تمرخان، گوگرد و تازه آباد امین این دستگاه خریداری و نصب شده است.

وی با اعلام اینکه این دستگاه در شبانه روز یک هزار لیتر محلول گند زدا تولید می کند، گفت: تضمین کیفیت بهداشتی آب شرب، بالا بردن ایمنی در کار، کاهش هزینه های بهره برداری و صرفه جویی اقتصادی از اهداف استفاده از این تکنولوژی در گندزدایی است.

او با اشاره به اینکه در این روش هیپوکلریت سدیم تولید می‌شود که جایگزین روش پودر پرکلرین است، سرعت بالای گندزدایی، حذف طعم و بوی نامطبوع در آب و حذف بسیاری از میکروارگانیسم ها را از دیگر مزایای این دستگاه دانست.

مدیر امور آب و فاضلاب ثلاث باباجانی در ادامه افزود: این دستگاه با پیگیری های فرماندار ثلاث باباجانی و مساعدت های مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خریداری و نصب شده است.

کاکایی رعایت مصرف بهینه آب از سوی مشترکین را با توجه به افزایش میزان مصرف خواستار شد.

آب و فاضلاب شهرستان ثلاث باباجانی ۱۲ هزار آب مشترک آب دارد.

شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha