نشریه پژوهش و نوآوری در علوم و صنایع غذایی در پایگاه اطلاعاتی EBSCO نمایه شد

مشهد- ایرنا- مدیر مرکز اسناد و کتابخانه مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از نمایه شدن نشریه پژوهش و نوآوری در علوم و صنایع غذایی در پایگاه اطلاعاتی EBSCO خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، دکتر سارا ناجی گفت: پایگاه اطلاعاتی EBSCO  یکی از اولین و بزرگترین پایگاه‌های جستجوی آنلاین کتاب و مقالات الکترونیک برای کالج‌ها، دانشگاه‌ها و کتابخانه‌هاست که امکان دسترسی آنلاین به اطلاعات در حوزه‌های مختلف چون علوم اجتماعی، علوم انسانی، آموزش و پرورش، کامپیوتر، مهندسی و تجارت را فراهم کرده است.

وی افزود: این نشریه در بسیاری از پایگاه‌های دیگر نظیر پایگاه اطلاعاتی بین‌المللی Food Science and Technology Abstracts (FSTA)، Directory of Open Access Journals (DOAJ)، Scientific Indexing Services (SIS)،Centre for Agriculture and Biosciences International (CABI)، Chemical Abstracts Service (CAS)، پایگاه‌ استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، پایگاه اطلاعات نشریات علمی کشور (Magiran)، پایگاه‌ اطلاعات جامع نشریات جهاد دانشگاهی (SID) و پایگاه اطلاعاتی سیویلیکا، نمایه و به صورت الکترونیکی منتشر می‌شود.

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی ادامه داد: اشاعه و گسترش دانش صنایع غذایی و انتشار یافته‌ها و نظریات جدید در این حوزه از جمله مهمترین اهداف این نشریه می‌باشد.

موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی به عنوان یکی از مراکز پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور پاسخگویی به بخشی از نیازهای پژوهشی کشور (به ویژه در منطقه شمال شرق کشور)، از سال ۱۳۸۵ با توجه به سوابق گذشته و مزیت های منطقه‌ای به عنوان موسسه پژوهشی مستقل ملی و دارای مصوبه قطعی از شورای گسترش آموزش عالی، فصل نوینی از فعالیت های خود را آغاز کرد.

سوابق فعالیت های این موسسه پژوهشی به سال ۱۳۶۰ بر می‌گردد که در ابتدا با نام سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران - مرکز خراسان فعالیت خود را شروع و در فاصله سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۵ با تبدیل مراکز استانی سازمان به پارک های علم و فناوری، با نام پژوهشکده تحقیقات توسعه فناوری فعالیت خود را ادامه داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha