برگزیدگان نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور تجلیل شدند

مشهد- ایرنا- ۲۵ نفر از کارکنان، فرماندهان و یگانهای برتر ۱۸ حوزه قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش طی مراسمی در دهمین دوره جشنواره مالک اشتر در مشهد تجلیل شدند.

معاون اطلاعات نیروی زمینی ارتش روز چهارشنبه در این مراسم گفت: کار و فعالیت ما باید در راه رضای خدا و بی ریا باشد و ما باید همیشه خدمتگزار اسلام و انقلاب باشیم.

امیر سرتیپ دوم ستاد جلالی نسب افزود: فکر و ذهن ما باید در ساختار ولایت باشد و نباید در کارها احساس خستگی و کسالت کنیم و هرگاه با ناملایمات رو به رو شدیم عقب نشینی نکنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش هم در این مراسم گفت: جشنواره مالک اشتر نشانه انجام دادن کارها به نحو شایسته و قدردانی از کارکنان برتر است.

امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان با اشاره به شرایط کنونی بحران کرونا افزود: یگان‌های ارتش در نقاط مرزی از شرایط بسیار خوبی برخوردارند و تاکنون هیچ یک از کارکنان ارتش در منطقه بر اثر ابتلا به کرونا فوت نشده‌اند.

جشنواره مالک اشتر هر ساله با هدف قدردانی از فرماندهان سازمان‌ها، نیروها و یگان‌های موفق‌تر نیروهای مسلح و الگوسازی واحدهای نمونه برای سایر واحدها و ترویج شایسته‌گزینی و شناسایی عناصر کارآمد برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha