شیعی: قرارداد اسکوچیچ سنگین نیست؛ بعید می‌دانم بابت هر برد ۵۰۰ میلیون بگیرد

تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد اسکوچیچ سنگین نیست و بعید می‌دانم اینکه برای هر برد 500 میلیون بگیرد، صحت داشته باشد.

محمود شیعی در محل فدراسیون فوتبال و در جمع خبرنگاران راجع به این مساله که قرار است واژه «عمومی» در اساسنامه فدراسیون فوتبال حذف بشود یا خیر اظهار داشت: من خبر ندارم و باید بپرسم.

وی در ادامه افزود: اصلا فدراسیون دوست ندارد تعلیق صورت بگیرد. بهترین تصمیم را می‌گیریم که به نفع فوتبال ایران و منافع ملی باشد. فکر می‌کنم تا امروز و فردا جمع‌بندی و به فیفا ارسال می‌کنیم. جزییات را من خبر ندارم. چون اطلاعات ندارم باید در فدراسیون صحبت کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال همچنین بیان داشت: برای اعضای مجمع راجع به اساسنامه قبلا نامه نوشته شده است. اینکه جواب‌ها به چه صورت بوده خبر ندارم اما در هیات رییسه مقرر شد که برای اعضای مجمع فرستاده شود. اعضای مجمع هم نظرات خود را دادند.

وی درباره بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون و اینکه خیلی‌ها با بازگشت او مخالف بوند تصریح کرد: جلسه‌ای نداشتیم. اینکه کفاشیان برگردد یا نه نیاز به جمع‌بندی دارد. ابتدا باید جلسه بگذاریم و نظر مراجع ذی‌صلاح گرفته شود. اساسنامه باید زیر و رو شود تا به بهترین تصمیم برسیم.

شیعی در پاسخ به این سوال که آیا درست است که پیش از این اساسنامه کویت برای فیفا ارسال شده است؟ گفت: من که حضور ذهن ندارم. وظیفه هیات رییسه نیست که اساسنامه را بفرستد. بعید می‌دانم چنین اتفاقی هم رخ داده باشد.

وی درباره امکان حذف واژه عمومی از اساسنامه ارسالی برای فیفا اذعان داشت: آن چیزی که در هیات رییسه ثبت شده ماندن همین واژه بوده است. بحث‌های نظام و صلاحیت نظام را هم باید ببینیم. باید راه حل بگذاریم. فیفا نسبت به تصمیمات ما احترام می‌گذارد. فدراسیون فوتبال مایل نیست تعلیق صورت بگیرد و سفت و سخت روی استقلال فدراسیون هستیم.

شیعی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا درست است که اسکوچیچ برای هر برد تیم ملی ۵۰۰ میلیون تومان می‌گیرد یا خیر گفت: من این را تا به حال نشنیدم. در مقابل قراردادی که بسته شده بعید می‌دانم چنین چیزی صحت داشته باشد چون قرارداد اسکوچیچ سنگین نیست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha