۱۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۹:۱۰
کد خبر: 83842181
T T
۰ نفر
درخشش خبرنگاران ایرنا یاسوج در چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر

یاسوج- ایرنا-آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و خبرنگاران ایرنا کهگیلویه و بویراحمد در بخش تیتر، مصاحبه و گزارش موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

جشنواره رسانه ای ابوذر در بخش های تیتر،خبر، گزارش، یادداشت و مقاله، گفت و گو، عکس و موشن گرافیک برگزار شد که با حساسیت داوران برخی بخشها برگزیده ای نداشت.

در بخش گزارش نویسی گزارش مشترک مسعود علیزاده و فاطمه رشیدی با عنوان تاراج اقتصاد ملی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد» در مورد قاچاقچیان کالا یا همان خودروهای معروف به شوتی رتبه اول را کسب کرد.

در بخش مصاحبه،گفت‌وگوی فاطمه رشیدی با خانم الهام حسینی موردراز، مدرس دانشگاه گردشگری و کارشناس‌ارشد فرش و با تیتر «رنگ و رج در گذر زمان»  رتبه اول را کسب کرد.

در بخش تیتر، عنوان گزارش «مرثیه بر خاک مدفون زیر آب» در مورد احداث سد تنگ سرخ در شهرستان بویراحمد، فاطمه رشیدی رتبه دوم و گزارش« سیلی سیل»  آقای حمید جهان در مورد سیل و باران‌های سال ۹۸ شایسته تقدیر انتخاب شدند.

 چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کهگیلویه و بویراحمد از اول آذر ۹۸ آغاز شد و خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری استان فرصت داشتند تا پایان آذر حداکثر تعداد ۵ اثر برگزیده خود را در بخش‌های خبر، یادداشت، گزارش، مصاحبه و تیتر به دبیرخانه تحویل دهند، در مجموع ۲۰۰ اثر به دبیرخانه  این جشنواره ارسال شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha