۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۶
کد خبر: 83837900
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: کرونا ظرفیت‌های پنهان پیشوا را نمایان کرد

تهران- ایرنا- فرماندار پیشوا گفت: با وجود آن که پیشوا از داشتن بیمارستان محروم است ولی شیوع ویروس کرونا باعث شده تا ظرفیت‌های مغفول شهرستان به ویژه در اتحاد و همدلی مردم و مسئولان بیش از گذشته نمایان شود.

حسین عباسی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری پیشوا این شهرستان اظهار داشت: همکاری، تعامل و روحیه جهادی مجموعه‌ها و دستگاه‌های مختلف شهرستان به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا باعث شد تا مشکلات با سرعت بیشتر حل شده و آینده روشنی برای منطقه رقم خورد.
 
وی اظهار کرد: فقدان بیمارستان یکی از مهم‌تری مشکلات شهرستان پیشوا است و در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا وجود بیمارستان می‌توانست به آرامش و درمان مردم کمک کند و نبود آن باعث تلاش و زحمات بیشتر دستگاه‌ها به ویژه شبکه بهداشت و درمان شد.
 
وی افزود: تلاش گروه‌های جهادی و اهتمام امام جمعه شهرستان در کنار سایر مسئولان برای مقابله با کرونا صحنه‌هایی را به وجود آورد که توانست بخشی از نیازمندی‌های منطقه را تامین و کمبودها کمتر احساس شود.

عباسی اظهار کرد: از یک‌ سو کمبودها و از طرف دیگر هم‌افزایی‌ها و همدلی‌ها میان مردم و مسئولان تجربه جدیدی را به وجود آورد و بسیاری از ظرفیت‌های پنهان شهرستان، بروز و ظهور پیدا کند.

وی از طبخ و توزیع غذای رایگان، اجرای طرح غربالگری، کمک به اقشار آسیب دیده، حضور طلاب و گروه های جهادی و... صحنه‌های بی نظیری را خلق کرد و به عبور از شرایط ویژه کرونا منجر شد.

فرماندار پیشوا با اشاره به لزوم توجه به حوزه تولید و حمایت از تولیدکنندگان گفت: دشمن از هر موقعیتی برای فشار به ملت ایران استفاده می کند اما با تدبیر می‌توان همه این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد که مهم‌ترین این تدابیر، حمایت از واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنان در تولید است.

وی افزود: نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان جهش تولید، به اقدامات بزرگتر و وسیع‌تری برای رونق و جهش تولید نیاز دارد و کار جهادی در این حوزه معنا پیدا می‌کند.

عباسی تأکید کرد: مسئولان موظفند برای تحقق شعار سال، امور مربوط به سرمایه‌گذاری و تولید را تسریع کرده و شرایطی را فراهم کنند که سرمایه‌گذاران برای رونق اقتصادی در منطقه حضور یابند، هیچ وقفه‌ای در چرخه تولید، کسب و کار و اشتغال به بهانه‌های مختلف پذیرفتنی نیست.

فرماندار پیشوا با اشاره به این که شورای اداری محلی برای تصمیم‌گیری رفع مشکلات مردم است اظهار کرد: مسئولان بالادستی باید نسبت به تطابق برش‌های شهرستانی و تعیین سهم شهرستان از تکالیف استانی و تخصیص سرانه‌ها و اعتبارات با واقعیت‌های موجود اهتمام داشته باشند تا مشکلات مردم با سرعت بیشتری حل شود.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری‌جنوب‌ شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha