مهلت نام نویسی دوره های تابستانه کانون پرورش فکری در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت نام نویسی دوره های تابستانه کانون پرورش فکری در این استان ۱۵ تیرماه ۱۳۹۹ است.

کبری اخلاقی نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره ها غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۶ ساله عضو مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد است.  

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی ها و هماهنگی ‌های انجام شده این دوره ها از ۱۵ تیرماه امسال آغاز شده و تا ۳۰ شهریورماه نیز ادامه دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری این دوره ها همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و بکارگیری ماسک و دستکش از سوی کودکان و نوجوانان و مربیان آنهاست.  

اخلاقی نیا عنوان کرد: این دوره ها در مراکز فرهنگی، هنری مناطق شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهند شد.

وی ابراز داشت: فعالیت ‌هایی که در این دوره ها برای کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شوند شامل مباحث فرهنگی، ادبی، هنری و مهارت ‌های زندگی است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ۱۸ مرکز فرهنگی، هنری دارد که از این تعداد ۱۱ مورد ثابت، پنج مورد سیار و ۲ مورد نیز پستی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha