کمک مالی به ۱۱۶ بیمار کرونایی زیرپوشش کمیته امداد استان تهران

تهران- ایرنا- معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران اعلام کرد: ۱۱۶ بیمار و فوتی تحت پوشش این نهاد به کرونا نیز از هزینه درمان و کمک‌های معیشتی کمیته امداد بهره‌مند شدند.

محمدهادی سیف روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۱۶مددجو مبتلا به کرونا نیز ۱۰۵ نفر بهبود یافته و ۱۱ نفر فوت کردند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد برای رفاه حال خانواده های متوفی ۱۰ میلیون تومان تسهیلات نقدی به خانواده های آنان پرداخت کرد.

معاون سلامت کمیته امداد تاکید کرد: همچنین  ۱۰۵ مددجوی بهبود یافته کرونا نیز برابر با میزان هزینه درمان از تسهیلات این نهاد بهره مند شدند.

بیماری کرونا از اواخر بهمن ماه سال گذشته در کشور شیوع یافت که تا روز گذشته (هشتم تیرماه) مجموع بیماران کویید ۱۹ در کشور ۲۲۲ هزار و ۶۶۹ نفر گزارش شده است. همچنین تعداد فوت شدگان ۱۰ هزار و ۵۰۸ نفر و بهبود یافتگان نیز ۱۸۳ هزار و ۳۰۱ نفر است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران همچنین با بیان اینکه هم اینک مددجویان تحت پوشش این نهاد تحت حمایت پزشک خانواده و بیمه های درمانی سلامت ایرانیان و تامین اجتماعی هستند تاکید کرد: در سه ماه نخست امسال نیز ۶ هزار و ۴۱۵ سرپرست خانوار از سرفصل درمان بهره مند شدند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ۹۳۵ کودک تحت پوشش کمیته امداد سه ماهه نخست امسال که از سوءتغذیه رنج می بردند نیز از سبد پروتئینی بهره مند شدند.

سیف ادامه داد: ۸۹ هزار و ۴۰۰ مددجو از فرانشیز درمان بیمارستان های دولتی استفاده کردند که میزان درمان برای این بیماران تحت پوشش ۵۰۰ میلیون تومان بود که توسط این مراکز دولتی درمانی پرداخت شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران ادامه داد: همچنین در سه ماه نخست امسال  یکهزار و ۲۵۰ مددجو صعب العلاج از تامین تجهیزات، ۱۱۶ نفر از شاخص ارتقای بهداشتی، ۷۵ مددجو سایر استان‌ها از هزینه درمان بیمارستانی و  ۲۹ بیمار خاص از هزینه درمان بهره مند شدند.

کمیته امداد استان تهران ۷۴ هزار خانوار را تحت پوشش دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha