استقرار بیمارستان صحرایی ۶۰ تخت‌خوابی سپاه در مهاباد

مهاباد- فرمانده سپاه پاسداران مهاباد گفت: بیمارستان صحرایی ۶۰ تختخوابی با تجهیزات پزشکی و کارکنان درمانی در این شهرستان مستقر شده است.

سرهنگ طالب رحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بیمارستان مجهز صحرایی با تجهیزاتی شامل دستگاه اکسیژن‌ساز، واحد رادیولوژی، آزمایشگاه و بخش مراقبت‌های ویژه سیار به همت بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران در این شهرستان مستقر شده است.

وی با بیان اینکه این امکانات با توجه به درخواست شبکه بهداشت و درمان مهاباد در این شهرستان راه‌اندازی شده است، ادامه داد: علاوه بر تجهیزات پزشکی، ۸۰ نیروی متخصص برای رهایی کادر درمان مهاباد از فشار مضاعف و ارائه خدمات بهتر به بیماران هم‌اکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد در حال ارایه خدمات به بیماران در بخش‌های مختلف هستند.

 فرمانده سپاه مهاباد با قدردانی از زحمات و تلاش کادر درمانی مهاباد بیان کرد: شهروندان تا حد امکان از حضور، تجمع و تردد بی‌مورد در معابر خودداری کرده و هنگام خروج از منزل استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۳۰۱ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می‌کند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و هم در شرایط بحرانی مقابله با بیماری کرونا قرار دارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha