۷ تیر ۱۳۹۹، ۲۳:۱۲
کد خبر: 83836163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه از خراسان رضوی

۷ تیر ۱۳۹۹، ۲۳:۱۲
کد خبر: 83836163
چند خبر کوتاه از خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- گازگرفتگی حین حفر چاه، جان باختن بر اثر سقوط از ارتفاع و معرفی گرانفروشان به تعزیرات حکومتی از جمله خبرهای کوتاه روز شنبه در استان خراسان رضوی است.

معاون سازمان عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: چهار نفر حین حفاری چاه در روستای چلقی از توابع بخش رضویه این شهرستان دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.

آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه که شنبه شب به سامانه ۱۲٥ اعلام شد فردی حین حفاری چاه برای مصارف کشاورزی دچار گازگرفتگی شد و چهار نفر دیگر که در محل حضور داشتند بدون استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و عدم رعایت نکات ایمنی برای نجات وی وارد چاه شدند که همگی دچار گازگرفتگی و مسمومیت شدید گشتند.

وی ادامه داد: در این حادثه چهار نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر با مسمومیت شدید و وضعیت جسمانی نامساعد در بیمارستان بستری شد.

یک پزشک رشتخواری براثر سقوط از ارتفاع جان باخت

رییس جمعیت هلال احمر رشتخوار گفت: یک پزشک به علت سقوط از ارتفاعات "کفتردره" در شهرستان خواف و شدت جراحات جان باخت.

سیدعلی حسین‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اعلام مفقود شدن این پزشک رشتخواری که روز گذشته به همراه دوستان خود به کوهنوری در ارتفاعات "کفتردره" خواف رفته بود، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: نیروهای امداد و نجات پس‌ از ۱۰ ساعت تلاش بی‌وقفه، جسم بی‌جان وی را که به علت سقوط از کوه جان باخته بود کشف و برای انجام تشریفات قانونی تحویل پزشک قانونی خواف دادند.

ارتفاعات "کفتردره" یکی ‌از مناطق تفریحی و گردشگری در ۴۵ کیلومتری خواف است.

۹۱ پرونده تخلف گرانفروشی صنوف سبزوار به تعزیرات حکومتی ارسال شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: طی یک ماه گذشته ۹۱ پرونده تخلف احتکار و گرانفروشی اصناف این شهرستان به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

علی امیدبخش روز شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان سبزوار افزود: بیشترین تخلفات احتکار و گرانفروشی مربوط به واحدهای صنفی بهداشتی و آرایشی، فرآوردهای پروتئینی، لبنیاتی و مواد غذایی بوده است.  
وی ادامه داد: طی این مدت، سه هزار و ۲۰۰ فقره بازرسی از واحدهای صنفی سبزوار صورت گرفت که برای ۹۱ واحد متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: میزان تخلفات این واحدها ۱۴ میلیارد ریال است.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha