۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۳
کد خبر: 83835719
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورامین پایلوت حذف نسخه کاغذی استان تهران شد

۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۳
کد خبر: 83835719
ورامین پایلوت حذف نسخه کاغذی استان تهران شد

تهران- ایرنا- مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: به منظور ارائه خدمت مناسب به بیمه‌شدگان، ورامین به عنوان پایلوت حذف نسخه پزشکی کاغذی و جایگزینی با نسخه الکترونیک تعیین شد.

سیدمحمد حسینی روز شنبه در دیدار با فرماندار ورامین گفت: طرح حذف نسخه کاغذی و جایگزینی با الکترونیک، یکی از مهمترین اقدامات بیمه سلامت برای خدمت رسانی به بیمه‌شدگان است که طی آن، افراد با ارائه کد ملی به پزشک طرف قرارداد، تمامی خدمات بیمه‌ای را دریافت ‌می‌کند.

وی اظهار کرد: خدمات پزشکی نظیر آزمایشگاه، دارودخانه و رادیولوژی نیز با تطبیق کدملی ثبت شده و بیمه شده با دریافت کد رهگیری، از این خدمات برخوردار می‌شود.

حسینی تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات الکترونیک به بیمه‌شدگان، دوره‌های آموزشی ویژه پزشکان طرف قرارداد، داروخانه‌ها و سایر مراکز درمانی ارائه شده تا این طرح به نحو مطلوب اجرا شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران همچنین از حذف تاریخ اعتبار از روی دفترچه بیمه از ابتدای تیرماه امسال خبر داد.

وی افزود: از ابتدای تیرماه امسال، تمامی دفترچه‌های بیمه، بدون درج تاریخ اعتبار، در برگ مشخصات چاپ شده و اعتبار سنجی دفاتر در هنگام ارائه خدمات، توسط مؤسسات درمانی از طریق استحقاق‌سنجی صورت می‌گیرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: اتمام اعتبار پوشش بیمه‌ای از طریق ارسال پیامک به شماره همراه سرپرست خانواده انجام می‌شود و بیمه شدگان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۶۶۶* از تاریخ اعتبار پوشش بیمه‌ای خود مطلع شوند.

وی اظهار کرد: اداره کل بیمه سلامت استان تهران در صورت تأمین زمین از سوی مسئولان شهرستان، آماده احداث ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان ورامین است که این مهم با هماهنگی فرماندار شهرستان محقق می‌شود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق‌ تهران واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha