۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 83835322
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت اعتراض متقاضیان رد شده طرح اقدام ملی مسکن گیلان تا ۱۳ تیرماه

رشت - ایرنا- معاون مسکن و باز آفرینی شهری راه و شهرسازی گیلان گفت: متقاضیان ثبت نام کننده ای که پس از پالایش در وضعیت رد درخواست قرار گرفته اند ، تا پایان وقت سیزدهم تیرماه جاری مهلت اعتراض دارند.

 رضا علی نیا  روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمامی متقاضیان ثبت نام مرحله اولی که در آبان‌ماه اقدام به ثبت نام کرده اند  پس از پالایش بر اساس شرایط مندرج در »آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن« حائز شرایط استفاده از واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی شناخته نشده‌اند و در حال حاضر در وضعیت رد درخواست قرار گرفته‌اند، فقط تا ساعت ۲۴ روز جمعه سیزدهم تیرماه ۹۹ فرصت دارند که با مراجعه به بخش مشاهده درخواست در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir اعتراض خود را ثبت نمایند.

وی با اشاره به اینکه فرم "ج" مربوط به استفاده از تسهیلات دولتی است،  تصریح کرد: برخی ممکن است  به اشتباه ، استفاده از تسهیلات دولتی برای آنها  قید شود و به اصطلاح فرم قرمز می شود که این افراد می توانند اعتراض و در خواست بررسی لازم در این ارتباط ارائه کنند  و در صورت درستی اعتراض شان مبنی بر  استفاده نکردن از تسهیلات ، اسامی شان دوباره  در لیست قرار خواهد گرفت.

وی با یادآوری ثبت نام حدود ۶ هزار نفر در استان برای طرح ملی اقدام مسکن افزود:  تا کنون پالایش ثبت نامی های مرحله اول این طرح پایان یافته و مرحله دوم نیز در مرحله واریز  پرداختی ها هستند؛ ضمن آنکه  پالایش همزمان افراد واجد شرایط در این مرحله انجام است .

علی نیا  با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد ثبت نام کنندگان واجد شرایط هستند ،  بیان کرد: تا کنون  اسامی ۲۵۰ نفر از  واجدان  شرایط  برای ارسال به بانک  و افتتاح حساب آماده است.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر زمین برای ساخت یک هزار و ۷۵۰ واحد  در استان تهیه شده  و بنیاد مسکن نیز به عنوان مجری ؛ طرح را تهیه و  از شهرداری ها  درحال  اخذ پروانه  و در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارند.

۴۰۰  هزار واحد مسکونی در سراسر کشور  در قالب طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن»ساخته می شود. ساخت ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی تعهدات استان گیلان برای طرح اقدام ملی مسکن است.

تامین زمین صورت گرفته و حدود دو هزار واحد تسهیلات مسکن یکم ، و چهار هزار و ۴۰۰ واحد مسکن در زمین های شرکت باز آفرینی شهری است و  بیش از دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیز در قالب طرح اقدام ملی در فاز ۲ برای رشت پیش بینی شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha