اجرای طرح سپاس برای رفع مشکلات ایثارگران  

تهران - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با بیان اینکه طرح سپاس برای ۱۲ هزار نفر از این ایثارگران به صورت تلفنی انجام شده گفت: تلاش ما این است که با شناسایی و بررسی مسائل موجود، اقدام به موقع و ارائه راهکارهای مناسب، از بروز آسیب‌های بعدی پیشگیری کنیم.

 حمید علی صمیمی روز دوشنبه در گفت وگویی با اشاره به برخی تغییرات در اجرای طرح سپاس به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون در مجموع ۱۸ هزار و ۱۲۵ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ تکریم شده‌اند که به دلیل شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته است.

وی با تأکید بر حفظ شأن ایثارگران اظهار داشت: طرح سپاس باید به شکلی انجام شود که علاوه بر حفظ منزلت ایثارگران، مفید و اثربخش باشد و اگر در مواردی خانواده‌های تحت پوشش ما با مشکل و مسئله‌ای روبه رو هستند منجر به رفع این مشکلات شود.
صمیمی افزود: ۳ هزار و ۵۴۸ مورد از این دیدارها با حضور روسا و مسئوولان مناطق و با هدف رسیدگی به مشکلات ایثارگران و تکریم آنان انجام شده و با توجه به اهمیت تداوم طرح سپاس، این طرح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در نظر گرفتن شرایط خاص جامعه هدف به ویژه والدین معزز شهدا، جانبازان شیمیایی و ۷۰ درصد تداوم خواهد داشت.
گفتنی است؛ در سه ماهه نخست امسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با ۴۱۵ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به صورت مستقیم و هدفمند دیدار داشته و از نزدیک مشکلات مطرح شده از سوی جامعه هدف را بررسی کرده است.
تهران بزرگ با تحت پوشش قرار دادن بیش از ۸۵ هزار نفر از جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا، وظیفه خدمت به ۱۰ درصد از جمعیت ایثارگر کشور را بر عهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha