۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۳
کد خبر: 83830086
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساری: «رونالدو» در شرایط فعلی روبراه نیست

۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۳
کد خبر: 83830086
ساری: «رونالدو» در شرایط فعلی روبراه نیست

تهران- ایرنا- سرمربی باشگاه یوونتوس با اذعان به اینکه «کریستیانو رونالدو» از لحاظ فیزیکی در بهترین شرایط قرار ندارد، گمانه‌زنی‌ها را در خصوص اختلاف با «میرالم پیانیچ» رد کرد.

«مائوریتسیو ساری» پس از شکست در فینال کوپا ایتالیا برابر ناپولی بلافاصله تحت فشار قرار گرفت.

تنها دیداری که تورینی‌ها پیش از فینال و پس از وقفه سه ماه ناشی از پاندمی کرونا در آن شرکت کرده بودند، نیمه نهایی کوپا در تورین براب آ.ث میلان بود که آن دیدار هم با تساوی بدون گل به پایان رسید و رونالدو در جریان بازی یک پنالتی را از دست داده بود.

با این حال، سرمربی یووه گفت که با مرد پرتغالی حرف زده و اطمینان دارد که ستاره ۳۵ ساله به زودی به شرایط ایده‌آل بازخواهد گشت.

ساری در این باره گفت: روز گذشته دوباره با رونالدو حرف زدم، تنها و برای مدتی طولانی؛ او نباید اعتماد به نفس خودش را از دست بدهد و امیدوارم بازیکن شگفت انگیز بانوی پیز از فردا دوباره احیا شود. مساله این است که او در حال حاضر از لحاظ بدنی آماده نیست.

در جایی دیگر، نشریه لا استامپا روز گذشته در گزارشی مدعی شد که رابطه ساری و پیانیچ سرد شده و مرد بوسنیایی احتمالا در دیدار برابر بولونیا نیمکت نشین خواهد بود.

ساری در این خصوص نیز تاکید کرد: داستان اختلاف من و پیانیچ یکی از بزرگ‌ترین دروغ های فصل است. با او زیاد صحبت می‌کنم و شاید او یکی از جذاب‌ترین و فهیم‌ترین کسانی است که می‌توان در بحث‌ها با او حرف زد.

سرمربی یووه در ادامه اضافه کرد که وی دیگر از ایده استفاده از رونالدو به عنوان مهاجم نوک بهره نخواهد برد.

وی با اشاره به اینکه دیگر باید باخت روز چهارشنبه را فراموش کرد، گفت: از دست دادن یک جام همیشه باعث نومیدی و خشم است اما شرایط فعلی این است؛ باید بگذریم و بدون تاثیر گرفتن از شکست، به فکر چند بازی آینده باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha