۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 83829969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقویت برخورد با تخلفات اقتصادی و صنفی

۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۳
کد خبر: 83829969
 تقویت برخورد با تخلفات اقتصادی و صنفی

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: بازرسی‌های سرزده ناظران از واحدهای مختلف فعال در حوزه اقتصادی، تقویت برخورد قانونی با تخلفات و اطلاع رسانی شایسته، آرامش خاطر را به جامعه منتقل می‌کند.

 به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تبریک روز اصناف و قدردانی از تلاش‌های ۱۱۰ هزار واحد صنفی فعال گیلان افزود: فعالان صنفی در ایام کرونایی همراهی و همکاری خوبی با مجموعه خدمتگزاران مردم در دولت داشتند.

وی بر لزوم در کنار یکدیگر بودن به منظور عبور از فراز و نشیب های دوره گذار در کشور تاکید و تصریح کرد: در شرایط آرامش و ثبات، فعالیت ها به خوبی انجام می شد و این انتظار است در فراز و نشیب ها نیز برای هدایت این کشتی در کنار هم باشیم.

استاندار گیلان به همراهی بخش اعظم اصناف با مردم و دولت براساس اخلاق، عدالت و انصاف اشاره کرد و گفت: برخی سودجویان نیز در بعضی مواقع، دست به احتکار کالاهایی می زنند که در این شرایط، انتظار مردم تشدید نظارت و بازرسی هاست که باید تقویت و گسترده شود.

وی افزود: با تلاش خدمتگزاران مردم، هیچگونه کمبودی در تامین کالاهای اساسی در گیلان وجود ندارد.

 زارع همچنین به اقدامات صورت گرفته در راستای صرفه جویی و کاهش هزینه‌ها در بخش دولتی گفت : انتظار است که در دیگر بخش ها نیز مصرف بهینه مورد توجه باشد.

اول تیرماه به عنوان روز اصناف نامگذاری شده است. در حال حاضر ۱۰۲ هزار واحد صنفی در گیلان فعالیت می کنند.

 گیلان از نخستین استان های درگیر در جریان شیوع کرونا بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha