۱ تیر ۱۳۹۹، ۸:۳۳
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 83828054
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همراهی اصناف در بحران کرونا نیازمند استمرار است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: همراهی خوب اصناف خراسان جنوبی در بحران کرونا شایسته تقدیر و البته نیازمند استمرار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی در پیام محمدصادق معتمدیان به مناسبت یکم تیر روز اصناف آمده است: در آیین حیات بخش اسلام، کار، تلاش و کسب روزی حلال، ممدوح شمرده شده و در ردیف بزرگترین عبادات قرار گرفته است. 

وی بیان کرد: یکم تیر ماه که «روز ملی اصناف» نامگذاری شده، فرصتی مغتنم برای یادآوری و ارج نهادن به تلاش‌ها و ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی مجاهدان عرصه اعتلا و شکوفایی اقتصادی کشور است که به عنوان مجریان اهداف متعالی و بلند نظام در خط مقدم اقتصاد مقاومتی و نقش‌آفرینان موثر در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی، نامی نیک و کارنامه‌ای درخشان از خود برجای گذاشته‌اند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: رونق اشتغال، جهش تولید، پیمودن مسیر توسعه پایدار و بهبود فضای کسب و کار، نیازمند توجه بیش از پیش به بازار و تدوین برنامه و راهبردی اصولی برای عبور از تنگناهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی است؛ همراهی خوب اصناف خراسان جنوبی در بحران کرونا نیز شایسته تقدیر و البته نیازمند استمرار است.

وی گفت: اینجانب روز ملی اصناف را به همه صاحبان شریف و متعهد صنوف مختلف و فعالان عرصه تولیدی و اقتصادی استان خراسان جنوبی تبریک عرض می نمایم. امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری «جهش تولید» نامگذاری شده است، با تکیه بر توانمندی صاحبان صنوف و تلاش مضاعف مدیران در راستای رفع موانع تولید، شاهد رونق تجارت و تقویت واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی باشیم؛ ان شاء الله تعالی

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha