۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 1187
کد خبر: 83826883
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ سانحه رانندگی روستایی در تکاب باعث جان باختن ۲ نفر شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده پلیس‌راه شاهین‌دژ - تکاب گفت: در ۲ سانحه رانندگی جداگانه در محورهای روستایی تکاب، ۲ نفر جان باخته و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

سرگرد رضا پاکرو روز شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اثر برخورد شدید یک دستگاه موتورسیکلت با وانت نیسان در محور روستایی تکاب - بابانظر، در حوالی روستای گنبد راکب موتورسیکلت که جوانی ۱۸ ساله بود، بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان ‌باخت.

وی با بیان اینکه سرنشین دیگر این موتورسیکلت نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد، اظهار داشت: راکب موتورسیکلت هنگام سبقت از یک دستگاه تریلی کشنده براثر بی‌احتیاطی به‌صورت رو در رو با این وانت نیسان تصادف کرده و پس از پرتاب شدن از موتورسیکلت کشته ‌شد.

فرمانده پلیس‌راه شاهین‌دژ - تکاب بیان کرد: بی‌احتیاطی، سرعت غیرمجاز و رعایت‌نکردن فاصله عرضی حین سبقت علت اصلی وقوع این سانحه رانندگی است.

سرگرد پاکرو ادامه داد: در سانحه رانندگی دیگری در ابتدای جاده روستایی تکاب - اوغولبیک، یک دستگاه خودرو سواری پراید بر اثر بی‌احتیاطی راننده واژگون و موجب کشته شدن سرنشین آن شد.

وی اضافه کرد: این سانحه رانندگی در حوالی بیمارستان جدید تکاب روی داد که خودرو پراید پس از واژگونی با تابلو کنار جاده برخورد کرده و راننده و سرنشین آن بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

وی اظهار کرد: این تصادف نیز بر اثر بی احتیاطی راننده خودرو پراید اتفاق افتاد.

تکاب با ۸۱ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و جاده‌هایی سخت‌گذر و کوهستانی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha