۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۰۷
کد خبرنگار: 1182
کد خبر: 83820509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خوزستان: فلسفه تشکیل جمهوری اسلامی خدمت به محرومان است

اهواز – ایرنا- استاندار خوزستان گفت: امیدوارم با اجرای طرحهای عمرانی ، بیش از پیش زمینه خدمات‌رسانی بهتر به مناطق محروم فراهم شود زیرا فلسفه تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران نیز خدمت رسانی به محرومان بوده‌است.

غلامرضا شریعتی عصر شنبه در حاشیه افتتاح پروژه اصلاح شبکه آب حصیرآباد اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: : برخی ساکنان منطقه حصیرآباد در تامین آب شرب دچار مشکل بودند که با اجرای یک پروژه آبرسانی زمینه دسترسی به آب پایدار و سالم فراهم شد.

وی گفت: برخی از خیابان‌های این منطقه در ارتفاع بالاتری قرار دارند که به همین دلیل با افت فشارآب مواجه بودند، مشکلات اداری و قانونی برای آبرسانی به این ساکنان وجود داشت که با حمایت شورای تامین نماینده ولی فقیه در استان خوزستان شرایط قانونی اجرای این پروژه فراهم شد.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب اهواز به سرعت این پروژه را انجام داد تا ساکنان از نعمت آب شرب پایدار و سالم بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: صبح شنبه نیز فاز نخست پروژه آبرسانی به بیش از ۳۰ روستای بخش غیزانیه اجرایی شد، با اجرای این طرح ۱۲ روستا به صورت شبانه روز و ۱۸ روستا حداقل ۱۰ ساعت در روز آب شرب دارند.

شریعتی گفت: عصر روز شنبه نیز با اجرای یک طرح دیگر حدود هشت روستای دهستان مشرحات با جمعیت حدود چهار هزار نفر از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند. از سویی دیگر شرایط تامین آب شرب ۳۳ روستای شرق غیزانه نیز بهتر از گذشته شده است.

وی با اشاره به اجرایی شدن فاز دوم طرح آبرسانی به روستاهای غیزانیه ادامه داد: هشت کیلومتر لوله‌گذاری از این خط قبلا کار شده و ۲۰ کیلومتر باقی مانده نیز درحال احداث است که امیدواریم ظرف مدت ۵۰ تا ۶۰ روز به اتمام برسد.

استاندار خوزستان توضیح داد: اجرای فاز دوم این طرح ضمن آبرسانی به ۳۳ روستای باقی مانده شرق غیزانیه، به تامین آب سایر روستاها نیز کمک می کند، با تکمیل فاز سوم طرح تمام بخش غیزانیه ظرف مدت ۶۰ روز دارای آب پایدار و بهداشتی می‌شوند.

پروژه اصلاح شبکه آب حصیرآباد اهواز با اعتبار حدود سه میلیارد ریال از محل درآمدهای جاری شرکت آب و فاضلاب اهواز اجرایی شد.

منطقه حصیرآباد یکی از محله‌های قدیمی شهر اهواز است. این محله بین محله‌های آسیه آباد و راه بند بوده و روی دامنه تپه قرار گرفته‌است. حصیر آباد از سوی دیگر بین منبع آب و صخیریه قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha