۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 83818866
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۰ دستگاه کمک ناوبری در آب‌های بوشهر نصب شد

۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۲
کد خبر: 83818866
۹۰ دستگاه کمک ناوبری در آب‌های بوشهر نصب شد

بوشهر-ایرنا- معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از نصب ۹۰ دستگاه علایم کمک ناوبری در زمینه تردد ایمن شناورها در آبهای استحفاظی و سرزمینی این استان خبر داد.

محمد قاسمی روز جمعه در این باره افزود: یکی از رسالتها و وظایف اداره کل بنادر و دریا نوردی استان بوشهر تامین ایمنی آبراه‌ها، ورودی بنادر و جزایر در محدوده دریایی استان است که نصب دستگاه علائم کمک ناوبری در همین راستا است.

 وی بیان کرد: در حال حاضر آمار روشنایی علایم کمک ناوبری محدوده استان بوشهر بیش از ۹۴ درصد هست  که با تمهیداتی که انجام شده تا آخر تیر ماه به ۱۰۰ درصد خواهد رسید و این مهم شامل تمامی نقاط دریایی استان خواهد بود.

 رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر  در خصوص برنامه‌های تعیین شده جهت  ایمنی هرچه بیشتر آبراه ها با توجه به افزایش میزان ترددهای دریایی گفت: با توجه  به تغییرات  ایجاد شده در کانال دسترسی بندر بوشهر و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، آرایش جدید بویه‌ها در حوضچه چرخش بندر بوشهر انجام شده که با اتمام عملیات آماده سازی، بویه‌های یاد شده در محل های تعیین شده مستقر شدند.

حجت خسروی اضافه کرد: در سایر بنادر نیز عملیات آماده سازی بویه  ها و اقداماتی که برای تامین و نگهداری آنها بوده صورت گرفته که به محض مساعد شدن وضعیت جوی طی چند روز آینده آنها نیز مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: مجموع بویه‌های آماده بکار بعنوان اصلی‌ترین روش تامین ایمنی آبراه ها تا چند روز آینده به بیش از ۹۸ درصد خواهد رسید که با توجه به نوع عملیاتی که در فازهای مختلف بویه گذاری صورت می پذیرد، انجام چهار عملیات به آب اندازی  دری کروز توسط تیم عملیاتی بندر بوشهر یک اقدام بی‌نظیر و در خور تحسین است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha