عملکرد نیروی انتظامی باید رضایت حداکثری مردم را کسب کند

رشت - ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی گیلان عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی را مطلوب دانست و گفت: عملکرد نیروی انتظامی باید رضایت حداکثری مردم را کسب کند.

سردار عزیز اله ملکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه  پیشگیری از وقوع جرم رویکرد اصلی ناجا در اجرای تمامی ماموریت‌ها است، اظهار کرد:برخورد با ناهنجاری‌ها و کاهش سرقت، یک مطالبه مردمیست و  حفظ نظم اجتماعی و تامین امنیت روانی مردم از مهمترین دغدغه‌های پلیس در جامعه است
وی سرقت و برخورد با سارقان را از اولویت های اصلی نیروی انتظامی  عنوان و تصریح کرد:هوشمندسازی پلیس در ابعاد مختلف به ویژه در بعد تجهیزات و فناوری برای پیشگیری از جرائم به خصوص سرقت  بسیار مهم و اثرگذار است و  امروز با توجه به پیچیدگی جرائم و آسیب‌های اجتماعی ، پیشرفت فناوری و تکنولوژی می‌طلبد که طرح‌های پژوهشی در زمینه نظم و امنیت نوآورانه همراه با خلاقیت و ایده‌های نو باشد به طوری که نتایج آن در ماموریت‌های ناجا تبلور پیدا کند.
سردار ملکی همچنین از راه‌اندازی قرارگاه امنیت اجتماعی در استان‌های شمالی کشور و لزوم اجرای طرح سالم سازی سواحل و تفرجگاه‌ها تصریح کرد : موتور محرکه طرح سالم سازی سواحل و تفرجگاه‌ها نیروی انتظامی است.
وی هدف از اجرای طرح سالم سازی سواحل و تفرجگاه‌ها را برخورد با ناهنجاری‌ها اجتماعی عنوان و بیان کرد: اجرای این طرح یکی دیگر از اولویت‌های نیروی انتظامی در فصل تابستان است.
سردار ملکی ، گستردگی ماموریت‌های نیروی انتظامی را در مقایسه با سایر سازمان‌ها و نهادها متفاوت دانست و گفت: پلیس به عنوان ناظم اجتماعی و حافظ نظم و امنیت، بدون مشارکت اقشار مختلف مردم نمی‌تواند در حوزه پیشگیری انتظامی و اجتماعی موثر واقع شود.
فرمانده نیروی انتظامی گیلان لازمه خدمت در نیروی انتظامی را آمادگی مقابله با بحران‌ها و داشتن روحیه جهادی دانست و  خاطر نشان کرد: مطالبه‌گری و مسئولیت خواهی، راهکاری مهم در پیشگیری از وقوع جرم و موفقیت در اجرای ماموریت‌ها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha