۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۲۶
کد خبرنگار: 1825
کد خبر: 83816556
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اقدامات تهدیدکننده بهداشت عمومی جرم محسوب می‌شود

کرمان - ایرنا - دادستان ریگان از برخورد قاطع و قانونی با متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت مردم خبر داد و گفت: هر اقدامی که تهدید علیه بهداشت عمومی شناخته شود، جرم محسوب می‌شود.

علی سخنگو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه افزایش آمار مبتلایان به کرونا نشات گرفته از کاهش حساسیت مردم به مراقبت های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است افزود: از مردم می خواهیم برای حفظ سلامتی خود و جامعه، فاصله‌گذاری اجتماعی را جدی بگیرند.

وی برگزاری آیین های ازدواج و ختم را تهدیدی جدی علیه سلامت عمومی جامعه عنوان و بیان کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری هرگونه مراسم در منازل و مکان های عمومی مانند تالار، مساجد و حسینیه ها ممنوع است.

وی اظهار داشت: همچنین مالکان فروشگاه ها در ریگان موظف به نصب دستگاه کارتخوان و ممانعت از ورود افراد فاقد ماسک به محل فروشگاه هستند و باید هنگام ورود به مشتریان دستکش یکبار مصرف یا مواد ضدعفونی کننده تحویل شود.

دادستان ریگان عنوان کرد: در صورت مشاهده جرائم یا تخلف های مذکور حسب مورد محل کسب پلمب و هیات امنای مساجد و صاحبان منازل احضار و در مراسم ازدواج داماد جلب خواهد شد.

ریگان تا مرکز استان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha