درخشان: تنها راه نجات فوتبال خصوصی‌‎سازی است

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خصوصی‌سازی تنها را نجات و پیشرفت فوتبال ایران است و امیدوارم این اتفاق هرچه سریع‌تر رخ دهد.

حمید درخشان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در رابطه با خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: بی تردید این اتفاق به سود ورزش ایران خواهد بود و فوتبال ما برای پیشرفت بیشتر راهی جز خصوصی‌سازی ندارد.

وی ادامه داد: تا زمانی که فوتبال ما دولتی باشد شاهد پیشرفت باشگاه‌ها نخواهیم بود و تصمیم وزارت ورزش برای واگذاری این دو باشگاه قابل تقدیر است.

کاپیتان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گفت: فوتبال ایران برای پیشرفت و خصوصی‌سازی نیاز به ساختار دارد و خریداران باشگاه ها بهترین افراد برای ساختارسازی هستند. این افراد برای سرمایه‌گذاری وارد فوتبال می‌شوند و بی تردید سعی می‌کنند بهترین مسیر را انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: اقدام وزارت ورزش برای واگذاری این دو باشگاه کاملا درست است و امیدوارم تا پایان این راه نیز مسیر درستی برای انجام این اتفاق مهم طی شود.

درخشان اظهارداشت: برای خصوصی‌سازی باید مشکل حق پخش نیز به صورت کامل حل شود. حق پخش بهترین مسیر برای درآمدزایی در فوتبال است و قطعا سرمایه گذاران نمی خواهند از این راه محروم شوند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم برای ادامه مسابقات گفت:شرایط پرسپولیس خوب است اما باید فکری به حال مشکلات مالی این تیم شود. این مشکلات می‌تواند در آینده نزدیک به پرسپولیس آسیب جدی برساند.

وی تاکید کرد: با توجه به اختلاف امتیاز زیاد پرسپولیس با سایر باشگاه ها تقریبا می توان قهرمانی این تیم را قطعی دانست.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha