۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۵۲
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 83813739
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۴۷ میلیارد تومان برای مسکن و عمران روستایی کوهدشت هزینه شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: از زمان فعالیت این نهاد تاکنون ۱۴۷ میلیارد تومان برای بهسازی مسکن و عمران روستایی شهرستان کوهدشت در قالب تسهیلات و اعتبار عمرانی هزینه شده است.

مسعود رضایی عصر یکشنبه درجلسه مشترک با فرماندار کوهدشت با اشاره به وجود بیش از ۱۷ هزار خانوار روستایی درشهرستان کوهدشت، بر مقاوم سازی مسکن روستایی و اجرای دقیق طرح هادی دراین شهرستان تاکید کرد و افزود: بهسازی و بازسازی  ۶ هزار و ۹۰۰ واحد مسکن روستایی در شهرستان کوهدشت انجام شده است.

وی ادامه داد: با هزینه کرد ۱۴۷ میلیارد تومان اعتبار در روستاهای کوهدشت درصد مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی در این شهرستان  به ۴۸ درصد رسیده است.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی در ۷۸روستای شهرستان کوهدشت افزود: بیش از۳۸ میلیارد تومان اعتبار در قالب بهسازی معابر روستایی، اجرای مقاطع هیدرولیکی، پیاده روسازی و آسفالت معابر نیز هزینه شده است.

وی اظهار داشت: همزمان با بازسازی نقاط آسیب‌دیده از سیل سال گذشته در سطح استان حدود هفت هزار و ۶۰۰  سهمیه واحد در قالب بهسازی مسکن روستایی استان با ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات آغاز شده و در دست اجرا است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان همچنین گفت: ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی در قالب بازسازی واحدهای سیل‌زده و طرح ویژه مسکن در استان احداث شده است. 

رضایی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۳ هزار واحد روستایی لرستان مقاوم سازی و بهسازی شده ادامه داد: عملیات مقاوم‌سازی ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن روستایی استان در حال انجام است که با تحقق این مهم درصد مقاوم‌سازی مسکن روستایی استان از ۶۷ به ۸۰ درصد می‌رسد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha