راه‌اندازی پویش خورشید جماران برای دانش‌آموزان گنبدی

گنبدکاووس - ایرنا - همزمان با سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد ۴۲ پویش "خورشید جماران" ویژه دانش‌آموزان گنبدکاوووس و شرکت آنها در مسابقه مجازی مربوط به این مناسبت راه‌اندازی شد.

دراین پویش فرهنگی - هنری که امروز چهارشنبه آغاز به‌کار کرد، دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم گنبدکاووس آثار فرهنگی و هنری خود را در قالب نقاشی، عکاسی، دلنوشته، داستان و فیلم کوتاه و انیمیشن از طریق فضای مجازی به دبیرخانه این پویش ارسال می کنند.

به گفته سیدصالح رفعتی معاون پرورشی مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس مهلت ارسال آثار توسط دانش آموزان برای کارشناسان فرهنگی و هنری این معاونت تا پایان ۲۰ خرداد است.

وی افزود: دانش آموزان مقطع ابتدایی باید آثار خود را در رشته‌های نقاشی، عکاسی، دلنوشته و داستان کوتاه و دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول و دوم باید آثار خود را در رشته‌های دلنوشته، داستان و فیلم کوتاه، انیمیشن و تولید محتوای تربیتی ارسال نمایند.

رفعتی اضافه کرد: آثاری که توسط دانش آموزان شرکت کننده در پویش خورشید جماران برای کارشناسان ارسال شود توسط هیاتی از داوران فرهنگی و هنری و شاغل در کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش داوری و به آثار برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی با تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام ۱۵ خرداد گفت: آشنایی بیشتر دانش آموزان با شخصیت و زندگی امام راحل با مطالعه و سپس خلق آثار فرهنگی و هنری، از اهداف برگزاری این پویش فرهنگی است.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واقع در شرق استان گلستان افزون بر ۸۱ هزار دانش آموز دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha