سرمربی تیم ملی بسکتبال آمریکا: یک نادان به جای رئیس جمهور داریم

تهران- ایرنا- واکنش ها سیاست های نژادپرستانه آمریکا همچنان ادامه دارد و نکته جالب توجه حضور چشم گیر ستاره های این کشور در اعتراضات است. آنها شانه به شانه مردم کشورمان به تصمیم ها و سیاست های کشورشان اعتراض می کنند.

اعتراضات به مرگ دل خراش یک شهروند سیاه پوست آمریکایی ادامه دارد و در جدیدترین و جالب توجه ترین اعتراض «گرگ پاپاویچ» سرمربی تیم ملی بسکتبال آمریکا به شدت اتفاق های اخیر را محکوم کرده و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور را یک نادان توصیف کرده است.

رسانه ها اعتراض پاپاویچ را یک موضع تند و آتشین قلمداد کرده اند که نشان می دهد نه تنها مردم این کشور بلکه ستاره ها و چهره های سرشناس آمریکا نیز به وضعیت اعتراض دارند.

پاپاویچ در اعتراض خود گفته است: مشخص است که اکنون چه چیزی مورد نیاز است. رئیس جمهور باید بیاید و بگوید که زندگی شهروندان سیاه پوست آمریکا اهمیت دارد. همین جمله کافی است اما او این کار را نمی کند چون می خواهد رضایت یک عده خاص را داشته باشد.

وی به سیستم حاکم بر کشورش هم حمله کرد و گفت: مشکل فراتر از ترامپ است. سیستم نیاز دارد که تغییر کند و من هر کاری که بتوانم انجام می دهم. به نظرم یک رهبر واقعی باید راه درست را برابر کشورش قرار دهد اما ترامپ این کار را نکرده چون یک رهبر واقعی نیست.

سرمربی تیم ملی بسکتبال آمریکا رئیس جمهور کشورش را فردی نادان توصیف کرد و گفت: آنچه ما به عنوان یک رئیس جمهور داریم یک فرد نادان است.

پیش از سرمربی تیم ملی بسکتبال آمریکا بسیاری دیگر از ورزشکاران و چهره های سرشناس این کشور نیز به قتل این شهروند سیاه پوست توسط پلیس اعتراض کردند.

لبرون جیمز ستاره بسکتبال این کشور و البته جهان نیز به این اتفاقات واکنش نشان داده و گفته است: چرا آمریکا ما را دوست ندارد؟

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha