۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 83803519
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۳ تن کالا در خراسان جنوبی اینترنتی توزیع شد

بیرجند - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ۱۳ هزار و ۸۵۰ کیلوگرم کالای اساسی و تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان امسال به صورت اینترنتی در استان خراسان جنوبی توزیع شد.

به گزارش روز جمعه سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، داود شهرکی افزود: توزیع این کالاها از سوی ۶ فروشگاه توزیع اینترنتی دارای مجوز انجام شده است.

وی اظهار داشت: یک هزار و ۷۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد گوساله، چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم برنج و هفت هزار و ۶۵۰ کیلوگرم شکر از طریق خرید اینترنتی، درب منزل به دست خریداران رسیده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت فروشگاه‌های اینترنتی در توزیع به موقع انواع کالاهای مورد نیاز مردم گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا همچنین تاکید بر ماندن در خانه و پرهیز از تردد غیرضروری، فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند با به کارگیری حداکثر ظرفیت و توان خود در خدمات رسانی به مشتریان، جایگاه خود را ارتقا بخشند.

وی بر نظارت دقیق به توزیع و قیمت کالاها در فروشگاه‌های اینترنتی تاکید کرد و افزود: مردم نیز می‌توانند با نصب اپلیکیشن روی گوشی تلفن همراه خود از خدمات این فروشگاه‌ها استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی موضوع را با سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

شهرکی دهم اردیبهشت امسال گفت: هیچ گونه کمبودی در اقلام اساسی ماه مبارک رمضان وجود ندارد و مردم می‌توانند برای تهیه اقلام اساسی و سایر کالاهای مورد نیاز خود در ماه مبارک رمضان و همچنین جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، از فروشگاه‌های اینترنتی مجاز در استان خرید کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هم با اشاره به مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، بر استفاده حداکثری از ظرفیت موجود فروشگاه‌های اینترنتی تاکید کرد.

مشیرالحق عابدی گفت: فروشگاه‌های اینترنتی استان باید از سوی تمامی دستگاه‌های ذیربط در این خصوص حمایت شوند و فرهنگ‌سازی به منظور خرید از این فروشگاه‌ها نیز صورت گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha