روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان حائز رتبه دوم کشوری شد

رشت - ایرنا - روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان موفق به کسب رتبه دوم کشور در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ روابط عمومی‌های ادارات کل استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اعلام این مطلب گفت: مردم از سرمایه‌های مهم روابط عمومی‌ها محسوب می‌شوند و توجه به افکار عمومی، نیازهای جامعه، برون رفت از شکل سنتی و بهره گیری از شیوه‌های نوین، احترام متقابل به مردم و افکار عمومی از ویژگی‌های روابط عمومی‌ها محسوب می شود.
قاسم مصفا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه، پاسخگو نبودن می‌تواند زمینه ایجاد فساد در جامعه را فراهم کند و از سوی دیگر  وجود شفافیت و نظام پاسخگویی صحیح می‌تواند این مشکل را مرتفع کند.
وی به ایجاد ارتباط بین فعالان رسانه‌ای با روابط عمومی سایر دستگاه‌ها، نهادها و ارگان‌ها اشاره و تأکید کرد: روابط عمومی این اداره کل تلاش می کند تا با ایجاد ارتباط دو سویه با فعالان رسانه که یکی از مهم‌ترین زیر مجموعه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است با سایر ارگان‌ها در مقام پاسخگویی به افکار عمومی استان برآید.
وی در توضیح کسب رتبه بدست  آمده توضیح داد:بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با کسب نمره ۹۸ پس از استان تهران، رتبه دوم تارنماهای استانی این وزارت را از آن خود کرد.
مصفا گفت:تعداد یک‌هزار و ۶۸۲ خبر و ۱۴۴ گزارش تصویری طی سال گذشته در تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منتشر شده است.
همچنین در سال ۹۸ تعداد یک هزار و ۴۸۴ خبر در زیرپرتال‌های ۱۶ گانه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان منتشر شد.
به گفته وی و بر اساس آمارها، تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به‌عنوان یکی از پربازدیدترین زیرپرتال‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =