۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹،‏ ۱۹:۰۴
کد خبرنگار: 975
کد خبر: 83792207
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استارت‌آپ‌هایی که کرونا غرقشان نکرد

گفت‌وگو با مدیران استارت‌آپ ایوند و آریامدتور، و بررسی بحرانی که کرونا برای کسب‌وکارشان به‌وجود آورد.

در قسمت دیگری از مجموعه برنامه‌های مدیاتک، با مدیران دو استارت‌آپ گفت‌وگو کردیم که از بحران کرونا آسیب دیده‌اند.

استارت‌آپ ایوند که سامانه اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام آنلاین رویدادها، همایش‌ها، سمینارها، کارگاه‌های تخصصی و کنفرانس‌های کشور است، اعلام کرده که در اثر کرونا با کاهش فروش ۷۵ درصدی مواجه شده است.

استارتاپ آریامدتور پلت‌فرم گردشگری سلامت است و بستری برای جذب بیماران خارجی و معرفی آن‌ها به پزشکان و بیمارستان‌های ایرانی فراهم آورده است. در اثر کرونا این استارتاپ به دلیل حضور در دو حوزه گردشگری و سلامت ضربه شدیدی را متحمل شد و مجبور به تعدیل نیرو شد.

در این برنامه بحرانی که کرونا برای این استارت‌آپ‌ها به‌وجود آورده و راهکارهایی که این دو کسب‌وکار برای مدیریت این بحران در پیش گرفتند، بررسی شد.

e*۱۱*۴۲

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =