۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۷:۴۰
کد خبرنگار: 2065
کد خبر: 83786655
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۹۰۰ بسته کمک معیشتی در قوچان توزیع شد

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۷:۴۰
کد خبر: 83786655
۱۹۰۰ بسته کمک معیشتی در قوچان توزیع شد

مشهد- ایرنا- مسوول کانون خادمیاران رضوی در قوچان گفت: بر اساس فرمایش رهبری مبنی بر اجرای رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه یک هزار و ۹۰۰ بسته مواد غذایی با کمک خادمیاران آستان قدس رضوی برای توزیع بین اقشار نیازمند این شهرستان تهیه شد.

غلامحسین برازنده افزود: تاکنون ۷۰۰ بسته توسط خادمیاران رضوی توزیع و یک هزار و ۲۰۰ بسته مواد غذایی دیگر نیز آماده توزیع ‌شده است.

وی با بیان اینکه پس از فرمان رهبری برای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، حرکت‌های مؤثر مردم ، خیران و مسوولین شهرستان آغاز و تاکنون ادامه داشته است اظهار داشت: در این شهرستان محور تمام اقدامات خادمیاران حضرت امام رضا (ع) با تاسی به این امام همام و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، کمک به نیازمندان بوده و تاکنون حدود ۴ هزار خانواده شناسایی و خدماتی به آن‌ها ارائه‌ شده است.

مسوول کانون خادمیاران رضوی در قوچان تعداد خادمیاران فعال در این شهرستان را ۲۵۰ نفر ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه قوچان همجوار مشهد بوده و زائر اولی در این شهرستان نداریم هزار نفر از همشهریان بالای ۴۰ سال که ۲ تا سه سال از آخرین تشرفشان به حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) گذشته بود به مشهد اعزام شدند.

وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های کمک معیشتی در مناسبت‌های مختلف و با عنوان هدیه حضرت امام رضا (ع) انجام می‌شود افزود: تاکنون ۶۰۰ بسته تحصیلی بین خانواده‌های نیازمند دارای دانش‌آموز توزیع‌ شده است.

برازنده ادامه داد: ۲۰۰ کارت هدیه نیز در مجموع به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال به سادات و بیماران صعب‌العلاج اهدا شده است.

وی با اشاره به توزیع جهیزیه به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و اقلام دیگری همچون بخاری، فرش و دیگر لوازم خانگی گفت: تاکنون ۴۰ زوج جوان قوچانی برای اخذ وام از محل موجودی آستان قدس رضوی معرفی‌شده‌اند.

مسوول کانون خادمیاران رضوی در قوچان افزود: طی دو ماه گذشته و در ایام شیوع کرونا سه تن گوشت در میان خانواده‌های نیازمند و شناسایی ‌شده این شهرستان توزیع شده است.

 وی ادامه داد: در این مدت یک هزار بسته متبرک حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) نیز در بیمارستان‌ها و حاشیه شهر و روستای این شهرستان به همراه یک هزار و ۳۰۰ پرس غذای نذری توسط خادمیاران رضوی توزیع‌ شده است.

شهرستان قوچان در ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha