۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۵
کد خبر: 83781799
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولت در کمک‌های مومنانه ماه رمضان مشارکت داشت

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۵
کد خبر: 83781799
دولت در کمک‌های مومنانه ماه رمضان مشارکت داشت

مشهد- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: برخی اقلام بسته‌های معیشتی که نهادهای مختلف در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری و اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه ماه رمضان تهیه ‌کردند از محل طرح تنظیم بازار و اختصاص یارانه دولت تامین شده است.

علی رسولیان عصر یکشنبه پس از بازدید از نحوه اجرای طرح اهدای هشت هزار بسته معیشتی به کارگران متضرر از کرونا در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقلام شامل برنج، شکر و گوشت منجمد است.

وی ادامه داد: محصول اصلی بسته‌های معیشتی که شهرداری، سپاه، اداره کل اوقاف و امور خیریه، تشکل‌های مردمی و بخش خصوصی و کمیته امداد امام خمینی (ره) تدارک دیده‌اند، برنج هندی طرح تنظیم بازار است.

وی گفت: در این راستا تاکنون ۲ هزار و ۲۰۰ تن برنج هندی از محل سهمیه طرح تنظیم بازار استان برای بسته‌های معیشتی اهدایی به نیازمندان اختصاص یافته که از این میزان یک هزار و ۵۰۰ تن برنج جذب شده و ۷۰۰ تن دیگر جذب خواهد شد.

رسولیان افزود: همچنین ۵۰۰ تن شکر و گوشت منجمد نیز از دیگر اقلامی است که در ترکیب بسته‌های معیشتی تامین شده برای نیازمندان از محل سهمیه کالایی طرح تنظیم بازار خراسان رضوی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: همزمان با سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) نیز ۱۰۰ تن آرد از محل سهمیه طرح تنظیم بازار خراسان رضوی به پخت و توزیع رایگان نان با محوریت خادمان آستان قدس رضوی در حاشیه شهر مشهد اختصاص یافت.

از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون نهادهای مختلف از جمله آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران، شهرداری، اداره کل اوقاف و امور خیریه و برخی تشکل‌های مردمی توزیع بسته‌های معیشتی را بین نیازمندان آغاز کرده‌اند که این روند همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha