۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۳۲
کد خبرنگار: 1238
کد خبر: 83781064
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

 سه‌هزار بسته غذایی در رزمایش مومنانه در خرمشهر توزیع شد

آبادان - ایرنا - امام جمعه خرمشهر گفت: سه‌هزار بسته غذایی در سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در قالب مرحله دوم رزمایش مومنانه بین نیازمندان و مستمندان آسیب دیده از بیماری کرونا در خرمشهر توزیع شد.

حجت‌الاسلام محمد جواد عادل‌پور روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ضمن هماهنگی با خیرین، موسسات خیریه نیازمندان ساکن در مناطق محروم که زیرپوشش هیچ ارگانی نیستند را شناسایی و بسته حمایتی را بین آنها توزیع کرد.

وی افزود:بسته‌های حمایتی در قالب کمک مومنانه شامل برنج، روغن، شکر، رب‌گوجه فرنگی و ماکارونی است که از سوی ائمه جماعت مساجد و اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج بین نیازمندان خرمشهری توزیع ‌شد.

حجت‌الاسلام عادل‌پور افزود:بسته‌ها با هدف کمک به اقشار کم‌درآمد و آسیب‌دیده از بیماری کرونا تهیه شده و قرار است گوشت و مرغ به بسته غذایی افزوده شود.

وی با بیان اینکه تلاش بر این است تا در شرایط سخت کنونی از مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر حمایت کنیم، ادامه داد:مومنان صحنه‌های کم نظیری از همدلی، نوع دوستی و مهربانی را به نمایش گذاشته‌اند و برای کمک به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا دست به کار شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha