۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 83777544
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تکمیل ۸۶ طرح عمرانی چهارمحال و بختیاری در سال جهش تولید هدفگذاری شد

شهرکرد- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هدفگذاری استان برای سال جهش تولید تکمیل ۸۶ طرح عمرانی با جذب اعتباری افزون بر هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است.

مجید نظری روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ۸۶ طرح شامل ۱۲۳ طرح زیرمجموعه است که با رایزنی با سازمان برنامه و بودجه و پیگیری برای اختصاص اعتبار مورد نیاز پیش‌بینی‌شود این طرح‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری دارای ۳۰ طرح اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: از این تعداد، ۱۴ طرح مصوب سفر رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به استان در سال گذشته بود و تلاش می‌شود در این حوزه نیز با جذب اعتباراتی جدای از اعتبارات استانی، روند اجرای این طرح‌ها تسریع شود.

نظری ادامه داد: طرح راه‌آهن، جاده‌های تزانزیتی، آبرسانی بن به بروجن، توسعه باغات در اراضی شیب‌دار، تامین آب روستایی، مرمت و بازسازی ایلراه‌های عشایری، احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی ویژه محرومان از جمله مهمترین طرح‌های استان به شمار می‌رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، در ادامه با اشار به تاثیر شیوع ویروس کرونا بر بخش‌های اقتصادی و عمرانی استان، اظهار داشت: در همین راستا از سوی معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور ۶ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان جدای از ماده ۵۸ کمک شد.

نظری خاطرنشان کرد: همچنین از سوی همین معاونت در حوزه تامین ماشین‌آلات نیز یک دستگاه کمپرسی سنگین، سه دستگاه کمپرسی سبک، سه دستگاه خودروی آتش‌نشانی، ۲ دستگاه مینی‌بوس و تعداد زیادی تجهیزات و لباس‌های آتش‌نشانی در ماه گذشته در اختیار استان قرار داده شد.

به گزارش ایرنا، ۲ هزار و ۸۸۴ طرح با اعتباری افزون بر ۴ هزار و ۳۸۶ میلیارد تومان در دولت تدبیر و امید در چهارمحال و بختیاری افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این استان همچنین یک هزار و ۵۱۳ طرح نیمه‌تمام دارد که برای تکمیل این طرح‌ها به ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مقام معظم رهبری سال ۹۹ را سال جهش تولید نامگذاری کردند و خطاب به دست‌اندرکاران تاکید کرد: جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به وجود آید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha