استاندار چهارمحال و بختیاری:کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی  شکوفایی هستند

شهرکرد-ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی به مناسبت روز کارگر اعلام کرد:کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری چهارمحال و بختیاری ، اقبال عباسی روز پنجشنبه با صدور پیامی «هفته کارگر» و «روز جهانی کارگر» را تبریک گفت.

در استاندار آمده است: کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی می‌باشند و بی‌شک بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر اقتصادی کشور به برکت ایثار و مجاهدت این قشر جامعه می‌باشد.

این پیام افزوده است:کارگران عزیز از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون همواره به عهد خود با انقلاب و آرمان‌های نظام وفادار بوده و در تحقق اهداف جمهوری اسلامی و آبادانی و پیشرفت اقتصادی کشور نقشی بی بدیل داشته و امروزه نیز در راستای تحقق شعار «جهش تولید» کمر همت بسته‌اند.

به گفته وی، در شرایط فعلی هم که شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های اقتصادی را تحت تأثیر قرار داده، کارگران اجازه نداده‌اند چرخ های تولید متوقف و کشور دچار کمبود شود؛ این امر مجددا اهمیت کارگران  و ایثارگری آنان را به نمایش گذاشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیام تاکید کرده است: اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه کارگران متعهد، سختکوش و پرتلاش استان چهارمحال و بختیاری و با ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه اقتصادی، فرا رسیدن روز کار و کارگر را به جامعه بزرگ کارگری  تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

به گزارش ایرنا، جمعیت کارگران استان ۱۰۰ هزار نفر است که این افراد به همراه خانواده‌های خود جمعیت ۴۵۰ هزار نفری جامعه کارگری استان را شکل می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha