۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۳:۱۸
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 83767348
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸۲ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی شهرستان بروجن اختصاص یافت

شهرکرد- ایرنا- فرماندار بروجن گفت: سال گذشته افزون‌بر ۱۸۲ میلیارد ریال اعتبار به اجرای ۲۰ پروژه زیرساختی ویژه شهرک‌های صنعتی در شهرستان بروجن اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، مسعود ملکی روز دوشنبه در نشست مشترک کمیته کارگری شهرستان بروجن با صنعت‌گران این شهرستان تاکید کرد: این میزان اعتبار در مقایسه با سال قبل از آن ۲۳۸ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در سال گذشته ۲۸ هکتار زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی بروجن، سفیددشت، بلداجی، فرادنبه و ناحیه صنعتی گندمان واگذار شد که در مقایسه با  سال ۱۳۹۷ حدود ۱۰۶ درصد افزایش داشته است.

ملکی تصریح کرد: مشکلات بخش صنعت شهرستان بروجن شناسایی و راهکارهای لازم برای رفع آن ارایه خواهد شد و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان "جهش تولید" نام‌گذاری شده است،باید برای تحقق اهداف این نامگذاری تلاش شود.

وی گفت: صنعت‌گران شهرستان بروجن ایده و برنامه‌های خود را برای برون‌رفت از شرایط سخت کنونی ارایه دهند و با توجه به شرایط سخت کنونی ضرورت دارد تا استفاده از دانش بومی برای کاهش مشکلات حوزه تولید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: مشکلات بخش صنعت شهرستان بروجن پس از شناسایی، در کمیته‌های تخصصی پیگیری و اقدام لازم برای رفع آن انجام می‌‎شود.

ملکی تاکید کرد: تامین مواد اولیه، تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش، پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت، بازاریابی و تلاش برای فروش تولیدات از مهمترین مشکلات صنایع شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، هم‌اینک ۴ شهرک و یک ناحیه صنعتی با تمامی امکانات زیرساختی برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرستان بروجن استقرار دارد.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha