سمن‌های ورزشی آستارا به یاری فقرا شتافتند

۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۱۴
کد خبر: 83765792
سمن‌های ورزشی آستارا به یاری فقرا شتافتند

آستارا - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از اجرای طرح همت جوانانه و کمک مومنانه به فقرا و نیازمندان در ماه رمضان، با همکاری اعضای پنج سمن ورزشی خبر داد.

وحید خاصی پور روز یکشنبه در اداره ورزش و جوانان آستارا اظهار کرد: سمن ها ظرف ۲ روز گذشته ۱۵۰ بسته غذایی هر کدام به ارزش یک میلیون ریال را با همکاری خیران تهیه و به نیازمندان توزیع کرده اند.

وی افزود: کمک ها با اولویت زنان سرپرست خانوار، اقشار کم درآمد و حاشیه نشینان تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و خیران کمک های نقدی را به شماره حساب  ۰۱۱۱۴۶۲۶۱۳۰۰۳  به نام سازمان مردم نهاد بانوان خلاق واریز کنند.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان "سارس" می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به بیش از ۲۰۰ کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه ، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.

 بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش و ۶۲ روستا در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha