۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 83763459
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارایه خدمت مراکز تعویض پلاک استان سمنان متناسب با زوج و فرد

سمنان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: مرکزهای تعویض پلاک استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا و در روزهای زوج و فرد متناسب با پلاک خودروها فعالیت خود را از سرگرفتند.

سرهنگ موسی بزرگی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: طبق برنامه ریزی و به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، مراکز تعویض پلاک استان سمنان روزهای زوج به دارندگان پلاک زوج و در روزهای فرد به دارندگان پلاک فرد خدمات‌رسانی می‌ کنند.

وی ادامه داد: ۶ مرکز تعویض پلاک در استان سمنان وجود دارد که هر مرکز در روزهای عادی پیش از شیوع کرونا دست کم ۱۰۰ مراجعه‌کننده داشت و اکنون به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، شرایط خاص درنظر گرفته شد.

وی بیان کرد: در روزهایی که به دلیل شیوع کرونا مراکز تعویض پلاک برای عموم تعطیل بود خدمات این مراکز به افرادی که خودروهایشان نیاز به تعویض سیلندر و موتور داشت ارایه می‌شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: آموزشگاه‌های رانندگی در استان نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا فعالیت خود را از سر گرفتند.

با شیوع ویروس کرونا، مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های راهنمایی و رانندگی در استان سمنان از اسفند 98 تعطیل شده بود.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع کرونا توصیه می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha