۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۵۲
کد خبر: 83760848
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کافه رادیو بعد از پنج سال بازگشایی شد

۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۵۲
کد خبر: 83760848
کافه رادیو بعد از پنج سال بازگشایی شد

تهران- ایرنا- برنامه فرهنگی هنری «کافه رادیو» که سال‌های قبل با صدای ماندگار مرحوم «مهران دوستی» از رادیو جوان پخش می‌شد و پس از درگذشت وی تعطیل شد، به انتن این شبکه رادیویی بازگشت.

به گزارش روابط عمومی شبکه رادیویی جوان؛ برنامه فرهنگی هنری «کافه رادیو» سال‌های قبل با صدای ماندگار مرحوم «مهران دوستی» از رادیو جوان پخش می‌شد که پس از درگذشت وی، این برنامه تعطیل شد؛ اما در سال جدید گروه برنامه ساز «کافه رادیو» تصمیم گرفتند تا بار دیگر این برنامه را با همان فضای دلنشین و میزهای مختلف از ابتدای اردیبهشت ماه ۹۹ به روی آنتن رادیوجوان بفرستند تا نام و خاطره مهران دوستی تا همیشه در یادها زنده بماند.

مهمان روز اول این برنامه دکتر اللهیاری مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که پیرامون کنسرت‌های آنلاین در روزهای شیوع کرونا با شنوندگان رادیوجوان صحبت کرد و افزود: در روزهای تعطیلی برنامه‌های فرهنگی، اجرای کنسرت‌ها در فضای مجازی به صورت خودجوش انجام شد؛ همچنین وزارت ارشاد در تلاش است تا مبلغی را به عنوان ضرر و زیان به اصحاب هنر بپردازد که طرح آن تقدیم مجلس شورای اسلامی شده و در کمیسیون اقتصادی در حال بررسی است. این کمک به صورت قرض‌الحسنه یا کمک بلاعوض یا در قالب پرداخت حق بیمه شاغلان حوزه فرهنگ و هنر، سعی در جبران بخشی از ضرر ناشی از کرونا در این حوزه را دارد.

«کافه رادیو» با تهیه کنندگی «مهدی شاه‌رضایی» و گویندگی علیرضا کنگرلو و همکاری جمعی از برنامه‌سازان جوان، شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵ از ایستگاه رادیویی جوان به روی آنتن می‌رود.

برچسب‌ها

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha