۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 83759132
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای همدان پایدار می‌شود

۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳
کد خبر: 83759132
دمای هوای همدان پایدار می‌شود

همدان- ایرنا- کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: به دلیل پایداری شرایط جوی آسمان همدان، تا چند روز آینده محدوده دمای هوای کمینه و بیشینه نقاط مختلف این استان ثابت است.

محمدحسن باقری‌شکیب روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، در ساعت‌های بعدازظهر افزایش ابر و همراه با وزش باد موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: در برخی از ساعت‌های بعد از ظهر امروز میزان وزش باد در برخی از مناطق افزایش می‌یابد.

باقری‌شکیب پیش‌بینی کرد: از روز پنجشنبه یک سامانه جدید بارشی آسمان همدان را فرا می گیرد و در نیمه شمالی این استان بیشتر فعالیت می‌کند.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و رزن با پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر، کمترین دمای استان را داشته‌اند.

باقری شکیب اظهار داشت: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و دمای کمینه هوای این شهر ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha